סדרת הטיפוח לעור שמן ונוטה לפצעונים של Simple, מותג טיפוח הפנים הבריטי, כוללת: Daily Skin Detox All Day Mattifying Moisturizer - קרם לחות בגימור מט, סטיק פחם לניקוי הפנים המסייע לניקוי עמוק ומטהר של הנקבוביות, וסרום SOS Clearing Booster. הסדרה של Simple היא בשורה משמחת: מסטיק הפחם לשימוש יומיומי, המנקה את העור, פותח היטב את הנקבוביות ומייבש את הפנים תוך טיפול בפצעונים, דרך הסרום, שהוא אומנם מעט דביק וכבד, אבל עושה את העבודה ומשאיר את אזור ה־T נטול ברק לכמה שעות טובות, ועד קרם הלחות שנעים למריחה, נספג במהירות ובקלות ולא יוצר תחושה דביקה. ללא בישום או צבעים מלאכותיים, ללא כימיקלים חזקים העלולים לגרות את העור, ללא אלכוהול מייבש או שמן מינרלי. מומלץ בחום. 

סטיק פחם Simple מסדרת Simple Daily Skin Detox מחיר 49.90 שח (צילום: יח''צ)
סטיק פחם Simple מסדרת Simple Daily Skin Detox מחיר 49.90 שח (צילום: יח''צ)

מותג הסרת השיער “מגע הדבש” השיק סדרת מוצרים חדשה הכוללת רצועות שעווה חדשות לחימום במיקרוגל: שעווה מועשרת בשמן ארגן ושעווה מועשרת בשמן קוקוס. ניסינו את רצועות השעווה שהיו קלות לתפעול ועמדו בהבטחה שהן יעילות גם לשיער קצר. תוספת שמן הארגן מורגשת, שכן העור נעים ולא רגיש אחרי הסרת השיער, והנקודות האדומות הבולטות שיוצאות בדרך כלל מיד אחרי ההסרה הצטמצמו משמעותית. השעווה ללא תוספת חומרים משמרים ופרבנים. מומלצת גם לבעלות עור רגיש.
מחיר: 15.90־24.90 שקלים

רצועות שעווה 24.9 שקלים מגע הדבש (צילום: יח''צ)
רצועות שעווה 24.9 שקלים מגע הדבש (צילום: יח''צ)

מותג הטיפוח LOVE BEAUTY & PLANET מבית יוניליוור, שהגיע לאחרונה לישראל, מציע ארבע סדרות מוצרים, כשבכל סדרה ניחוח מרכזי המבוסס על רכיב מן הטבע. כ־65% מהאריזה עשויים מפלסטיק ממוחזר, והמוצרים טבעוניים. ניסינו את הסדרה הוורודה, שמכילה חמאת מורו מורו מיער האמזונס ובעלת ניחוח של עלי כותרת ורדים מבולגריה. הסדרה מכילה שמפו ומרכך ללא סולפטים (מתאים לשיער שעבר החלקה), ג’ל רחצה ותחליב גוף. בניגוד להרבה מוצרים לשיער ללא SLS, השמפו לא מייבש את השיער. הניחוחות ממש עדינים. הסדרה למקלחת מוקצפת בעדינות ויש המון בועות סבון, אבל המרקם כל כך עדין ומרגיש קצת דליל, כך שכמות החומר בכל שימוש היא לא קטנה כלל. קרם הגוף נספג במהירות וגם ריחו ממש עדין עד כמעט לא מורגש, שזה נפלא למי שלא אוהבת ריחות חזקים. בסך הכל סדרה מצוינת.
מחיר: 24.90־39.90 שקלים

גוואשה של קטרינה טיפוח אורגני, במחיר מבצע 99 שח באתר החברה (צילום: משה כהן)
גוואשה של קטרינה טיפוח אורגני, במחיר מבצע 99 שח באתר החברה (צילום: משה כהן)

קטרינה ידלין, בעלת המותג “קטרינה טיפוח אורגני”, החלה לשווק את הטרנד החדש בתחום הטיפוח, אבן הגוואשה. האבן, שמגיעה אל עולם הטיפוח מהרפואה הסינית, עוזרת להגברת זרימת הדם בפנים, לייצור הקולגן והאלסטין ולשיפור הקמטוטים והאטת היווצרותם. הנסיינית שלנו, שהייתה סקפטית לפני השימוש, סיפרה: “הגוואשה היא פינוק אמיתי שמשחרר את הפנים והצוואר בצורה מופלאה. השתמשתי בה עם סרום על בסיס שמן עם ריח נעים, שפותח את הנשימה והנשמה. לאבן החלקה יש קימורים שמתאימים לכל אזור בפנים. היא נעימה ולא כואבת, מגיעה לכל האזורים הרצויים ומעסה את המקום. בנוסף לכל העונג, האבן מחדירה היטב את הסרום שגורם לעור להיות רך ונעים. קשה לראות שינוי בקמטוטים עדיין, אבל בהחלט הרגשתי שיפור בזרימת הדם”.

פק''ל שורש - ערכת קפה ובישול 379 שח  (צילום: ישראל פורלנדר)
פק''ל שורש - ערכת קפה ובישול 379 שח (צילום: ישראל פורלנדר)

מותג הטיולים “שורש” יצא לאחרונה עם ערכת קפה ובישול חדשה, שהופכת את חוויית הטיול להרבה יותר מהנה. מדובר בערכה קומפקטית שמגיעה במארז דמוי שקית הסנדלים המפורסמת של המותג, ומכילה: ראש גזייה נפתח עם רגלי ספיידר וחיבור הברגה, ארבע כוסות קפה נירוסטה בעלות דופן כפולה, סיר/ פינג’אן + מחבת, שלושה כלי פלסטיק עם מכסה הברגה לקפה, תה, סוכר/תבלינים, מכל גז בוטן עם חיבור הברגה ומימיית/בקבוק ליקוויטיינר. המארז כל כך נוח, שגם מטיילים מתחילים יכולים להסתדר איתו בקלות.
מחיר: 379 שקלים

מיץ קשת (צילום: סטודיו דיגי טאץ, פזית קוטר)
מיץ קשת (צילום: סטודיו דיגי טאץ, פזית קוטר)

 חברת הבוטיק “קשת מיצים”, שנרכשה לאחרונה על ידי פריניב, מגיעה אל המקררים ברחבי הארץ וצפויה להימכר בכ־3,500 נקודות מכירה. “קשת מיצים” הינו מפעל בוטיק שהוקם במושב קשת ברמת הגולן, והוא מציע מיץ תפוחים, מיץ רימונים, מיץ פסיפלורה ותפוחים, מיץ סלק ותפוחים, ומיץ לימון ותפוחים טבעי. כולם ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל. המיצים מרעננים, עשירים בטעמים ומרווים.
מחיר: 9.90־28.90 שקלים, בהתאם לגודל 

מיץ קשת (צילום: סטודיו דיגי טאץ, פזית קוטר)
מיץ קשת (צילום: סטודיו דיגי טאץ, פזית קוטר)

המותג מגנום מתרחב עם חטיף גלידה בטעם בראוניז. זוהי למעשה גלידת וניל עם פירורי עוגיות, קרם עשיר בטעם בראוניז, וציפוי שוקולד חלב המכיל עוד פירורי עוגיות. מעין הכלאה בין גלידונית לקסטה ללא ביסקוויט. חטיף כיפי, ובאופן מפתיע לא מתוק מדי. פירורי העוגיות מכניסות אקסטרה קרנץ’ ובהחלט משדרגות.
מחיר: 8.50 שקלים

מגנום בראוניז שטראוס (צילום:  סטודיו שטראוס)
מגנום בראוניז שטראוס (צילום: סטודיו שטראוס)

תנובה הרחיבה את המותג YOLO עם “משקה חלב עם שוקולד” בשני טעמים: שוקולד קלאסי ושוקולד מריר. שני המשקאות מכילים שוקולד ואינם מבוססים רק על אבקת קקאו. לא כל כך הבנו מי קהל היעד למשקאות החדשים: הם לא מתאימים לילדים, וקשה לנו לראות את הקהל הבוגר מתפרע ושותה “שוקו” – לא משנה איך הוא ממותג. גרסת המריר הייתה לנו כבדה ומתוקה יותר מהמשקה הקלאסי, שהיה מתוק במידה. שניהם לא מזכירים מבחינת הטעם את משקאות השוקו שיש כיום על המדפים. בקיצור, שוקו למתקדמים.
מחיר: 6.30־13.90 שקלים 

YOLO (צילום: יח''צ)
YOLO (צילום: יח''צ)