מגיע לחנויות: סמסונג חשפה היום (שלישי) את דגם ה-Galaxy Z Fold2, הדור השני של המכשיר המתקפל שלה. כאמור, החברה חשפה את המכשיר באירוע וירטואלי מיוחד, כחודש לאחר שהוצג לראשונה. המכשיר מצויד במסך חיצוני בגודל 6.2 אינץ', המאפשר ביצוע של פעולת רבות ללא צורך בפתיחת המכשיר. כאשר הוא פרוס, גודלו של המכשיר הוא 7.6 אינץ', והוא כולל שוליים ממוזערים ומצלמה קדמית ללא חריץ. להשלמת החוויה ה-Galaxy Z Fold2 מגיע עם הצליל הדינמי הטוב ביותר שקיים במכשירי גלקסי עד היום, עם אפקט סטריאו משופר וסאונד איכותי יותר הנוצר על ידי רמקולים דינאמיים כפולים.

הגלקסי Z Fold2 צויד באותה טכנולוגיית "sweeper" שהוצגה לראשונה בדור הקודם, המאפשרת הגנה יעילה מפני חלקיקי לכלוך ואבק במרווח שבין הגוף לציר המכשיר, אך מאחר ועיצוב ה-Z fold2 מעודן יותר, הרי שנדרשו שדרוגים על מנת לאפשר את אותה רמת הגנה. כמו כן, המכשיר כולו הונדס מחדש, עם עיצוב מלוטש ואחיד המעניק תחושה יוקרתית וחלקה יותר מאשר בעבר, כשהזכוכית הדקה של סמסונג מופיעה כעת על גבי המסך הראשי. 

הגמישות והקיפול, כמו גם האפשרות לעבור בצורה חלקה מהמסך הקטן למסך הגדול מבלי לפתוח מחדש את האפליקציה בה השתמשתם, מאפשרים שימוש נוח ונרחב יותר, שחוצה את הגבול בין המסכים. הדבר מאפשר למשתמשים ליצור או להציג תוכן לפי העדפותיהם גם כשהמכשיר מקופל וגם כשאינו מקופל. 

Galaxy Z Fold2 (צילום: יחצ)
Galaxy Z Fold2 (צילום: יחצ)

כעת קל יותר מתמיד ללכוד תוכן ולסקור אותו בזמן אמת. בעזרת מצב לכידת תצוגה, ניתן לצפות ב-5 התמונות או הסרטונים האחרונים שצילמתם - שיופיעו במחצית התחתונה של המכשיר, כאשר התצוגה המקדימה של הצילום הבא שלכם תופיע במחצית העליונה של המכשיר. בנוסף, ניתן להקליט וידאו ללא מגע ידיים, ולהשאיר את מושא הצילום בפוקוס גם כשהוא זז. חשוב לציין כי הדגם החדש תומך בטכנולוגיית ה-G5, ומצויד בסוללת 4,500 mAh המחזיקה לאורך כל היום ונטענת באופן מהיר במיוחד.

עדיין לא ידוע כמה יעלה המכשיר ומתי הוא יגיע לארץ. מה שניתן לומר הוא שהמכשיר יהיה זמין בארבעה צבעים - כסף, זהב, אדום מטאלי וכחול מטאלי.

הדגם החדש של סמסונג (צילום: יחצ)
הדגם החדש של סמסונג (צילום: יחצ)