המנכ"ל הפורש של המועצה לצרכנות, עופר מרום, יתחיל לנהל מהיום את קרן ההשקעות הגשמה, המתמקדת בתחום הנדל"ן. כך נודע ל"מעריב". 

הקרן מתמחה בהשקעה בנדל"ן בישראל ובחו"ל, ומאז הקמתה ניהלה 241 פרויקטים, שמתוכם הושלמו 107 בהיקף של כ־3 מיליארד שקל. השליטה בקרן הגשמה נמצאת בבעלות קבוצת משקיעים מארה"ב, בראשות יוג'ין מנדלוביץ'. השניים רכשו לאחרונה את השליטה מהיזמים אבי כץ וחנן שמש, שספגו תביעות ותלונות על פעילותה העסקית וההפסדים בפרויקטים שונים. 

הקשר של מרום לבעלי הגשמה החל בהיכרות בניו יורק. מנכ"ל המועצה לצרכנות שימש עד תחילת שנות האלפיים כסגן נשיא בכיר בבנק האמריקאי סיגניצ'ר, שהוקם על ידי בנק הפועלים, עד שנמכר באחד האקזיטים המרשימים ביותר. במסגרת הפעילות בסיגניצ'ר נפגש מרום עם קבוצת הרוכשים, ובהם משפחת מנדלוביץ'.

נדל''ן (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
נדל''ן (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

בראשית החודש נכנסה הקרן לתחום ההתחדשות העירונית, והיא מקדמת שלושה מיזמי תמ"א 38 בלב תל אביב, בשיתוף פעולה עם קבוצת אדלר.

בתגובה לפניית "מעריב" אישר מרום את דבר הצטרפותו לקרן הגשמה. "אביא לקרן את ניסיוני בתחום הבנקאות ואתמקד בנושא הערבות ההדדית באמצעות מתן רשת ביטחון משופרת למשקיעים החדשים בקרן", אמר.