"לא נשלים עם נסיונות פגיעה בלובשי מדים": בשל חשד לנסיונות פגיעה בסוהרים בשירות בתי הסוהר, היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 פתחה הבוקר (רביעי) בחקירה גלויה, במסגרתה נעצרו בשעות הבוקר חמישה חשודים ועוכבו שלושה נוספים לחקירה באזהרה, בחשד למעורבות בעבירות שונות,ביניהן ירי בשטח בנוי, אחזקת אמצעי לחימה, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות לפי פקודת הסמים.

החקירה התנהלה על ידי משטרת ישראל בסיוע חטיבת המודיעין של שירות בתי הסוהר ויחידת המבצעית ללוחמה בפשיעה של שב״ס, יחידת ״דרור״ ובליווי פרקליטות מחוז מרכז.

על פי החשד, המעורבים קשרו קשר והוציאו לפועל בהזדמנויות שונות ניסיון לפגוע באמצעות כלי נשק בסוהרים המשרתים בשירות בתי הסוהר ובמתקני שב"ס. בעקבות האירועים, צפויים מעצרים נוספים של מעורבים, ויתקיימו דיונים בנושא בבית משפט השלום בראשון לציון.

במשטרה הדגישו כי "לא נאפשר ולא נשלים עם ניסיונות לפגוע בלובשי מדים ואנשי כוחות הביטחון המבצעים את תפקידם במסירות למען אזרחי ישראל. אנו מחוייבים לפעול לחקירת המקרים החמורים שהתרחשו לאחרונה וכוונו נגד אנשי שב״ס, באמצעות כל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, על מנת למצות את הדין עם אותם פורעי חוק אלימים".