המשנה לנשיאת העליון, השופט חנן מלצר הודיע היום (רביעי) כי דיון נוסף יתקיים בתיק של רומן זדורוב ביום ראשון, בשעה 10:30 בבוקר. בפרוטוקול נכתב: "בדיון לא ישמעו טיעונים, אלא יתבקשו תגובות הצדדים לשאלות מסוימות ולהבהרות שיוצגו להם". כאמור, מדובר בהמשך ההליך אותו מבקש עורך דינו של זדורוב לקדם, והוא הגשתה של ראייה חדשה ודיון בה אשר יאפשר את זיכויו של זדורוב.

תלמידת ביה"ס של תאיר ראדה: "אם רומן זדורוב היה רוצח - זה אותי"

הראיה שהוצגה היא חלק מהרצאה שהעביר ראש המכון לרפואה משפטית, ד"ר חן קוגל, לתלמידי הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב בזום, ותומכיו של זדורוב הצליחו להתחבר אליה. עותק מההרצאה הופקד בבית המשפט. במהלך ההרצאה אמר קוגל כי "גופה יכולה לדמם רק כמה דקות לאחר המוות". כשנשאל אם הדבר נכון גם לתאיר ראדה הוא סירב להתייחס אליה באופן ספציפי, אך השיב בכלליות כי ניתן להסיק מכך מסקנות גם לאותה הפרשה.

כזכור, ביוני השנה הגיש עו"ד ירום הלוי בקשה חדשה שהגיש להוספת ראייה שכותרתה: "בקשה לשחרור המבקש לאלתר ממאסרו לאור ראיה רפואית משפטית חדשה, ה"נועלת" באופן הרמטי את ההוכחה בדבר חפותו, ומקו"ח נוכח קיומן של ראיות חדשות מזכות נוספות".

לפני כן, הוגשה בקשה של זדורוב באמצעות עורך דינו, לחשוף ולהסיר איסור פרסום הקיים על תוכן תיק רפואי של א.ק, שעליה הצביע הלוי כמבצעת הרצח של תאיר ראדה ז"ל.