בלי לשלם מיסים: איש העסקים גיל גורביץ, שנמצא כעת בדובאי, עלה היום (חמישי) לשידור בתכניתה של סיון כהן ב-103FM, והתייחס להסכם ההיסטורי בין ישראל לאמירויות, ולאפשרויות הכלכליות שהוא צפוי לקדם. "אנחנו במשא ומתן עם חברות אסתטיקה גדולות, כדי להביא אנשים שיעשו טיפולים של השתלת שיער וגם ניתוחי אף, לצד יוזמות של מסעדות", אמר גורביץ.

אתה לא מבזבז זמן וכבר מציע שלל הזדמנויות לישראלים להשקעות בנדל"ן, שוקלים פתיחת מסעדות כשרות, מכונים לטיפולים אסתטיים, עם תשואה מדהימה לדבריך.
"חתמנו על הסכם עם חברת הנדל"ן הממשלתית והגדולה ביותר ששולטת במיקומים הכי חזקים. אנחנו במשא ומתן עם עוד חברת נדל"ן גדולה פרטית. יש חברה פרטית של השקעות קטנות יותר עם קהילה היהודית. הרב ואנחנו עושים פה מסעדות כשרות וחברת תיירות. חתמנו עם חברת האסתטיקה הכי גדולה פה, שבמקום לטורקיה, יביאו אנשים לדובאי לעשות טיפולי שיניים השתלות שיער וגם ניתוחי אף. האופציות מאוד טובות, והישראלים יאהבו לשמוע שלא משלמים מיסים באיחוד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו על הסכם השלום עם איחוד האמירויות. (צילום: איתי בית און/לעמ)

מה זה אומר לא משלמים מיסים?
"גם כשיש לך עסק או נכס, מה שאתה מקבל מהשכירות או מהרווח, אין עליו מיסים. פשוטו כמשמעו, אין מיסים. גם אני מאוד הופעתי, בשביל זה כל העולם נמצא פה. כל החברות הגדולות, כל המותגים הגדולים נמצאים בדובאי ואבו דאבי. יש עוד אמירויות יותר קטנות שפחות רלוונטיות. כולם מתמקדים בדובאי ואבו דאבי, ופשוט לא משלמים מיסים, אם אתה מקבל שכירות חודשית זה מה שאתה מקבל אל חשבון הבנק, לא יורד שום דבר".

אתה נמצא שם תקופה, ואתה אומר שמאז ההסכם ההיסטורי, וההגעה של המטוס המדובר, ביום שני האחרון, השינוי הוא ממש 180 מעלות?
"השינוי הוא ממש מטורף. אנחנו היינו מתפללים ב'שושו', הייתי מקבל אוכל כשר לבית ככה שלא ידעו, לא דיברנו עברית מחוץ לבית. יש לי כיפה, אז מעל לזה שמתי כובע שלא ידעו. ישבנו וראינו טלוויזיה, ראינו את בנימין נתניהו עולה לדבר ואומר שיהיה שלום. הופתענו, לא היה פה אף אחד שידע על זה, יש את נשיא הקהילה היהודית שאולי הוא קצת ידע משהו, אבל זה הפתיע את כולם. מאותו רגע אמרתי 'מה יהיה? מותר לנו לדבר בעברית'? אני יכול להגיד שעכשיו כולם רוצים את הישראלים פה".