פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד איאד עבד אללה (41), שוהה בלתי חוקי, ווטה איילה (30), אזרח ישראלי, בגין אינוס ומעשה סדום של אישה בפתח תקווה. עבד אללה מואשם גם במעשים מגונים (ריבוי עבירות), הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות וכניסה ושהייה בישראל שלא כדין ומבלי שהיה ברשותו היתר או רישיון כדין.

על פי כתב האישום, עבד אללה ביצע במתלוננת מסכת של פגיעות מיניות קשות, עת הייתה במצב שכרות שפגע באופן משמעותי ביכולתה לתפקד ולהבין את מעשיה ומנע ממנה להביע הסכמה חופשית או להתנגד.

ב-15 באוגוסט בשעות הערב, שתתה המתלוננת משקאות אלכוהוליים בביתה, ובהמשך, יצאה מביתה וישבה על ספסל בסמוך לבר בפתח תקוה. במהלך שהייתה באיזור, שתתה המתלוננת משקאות אלכוהוליים בכמות ניכרת והייתה נתונה במצב של שכרות. אותה עת, שהה עבד אללה באזור הבר, התיישב על הספסל בסמוך למתלוננת, דיבר איתה והבחין במצב שכרותה. בשלב כלשהו, החלו עבד אללה והמתלוננת ללכת עד אשר הגיעו לסמטה כאשר בשלב זה, הלך איילה במרחק מה אחריהם.

כאשר הגיעו לסמטה נעמד עבד אללה מול המתלוננת וביצע מולה מעשה מגונה. המתלוננת הבחינה בכך והסתובבה במטרה לברוח ממנו, אולם עבד אללה, שהיה מאחוריה, כרך את ידיו סביב בטנה וביצע בה מעשה מגונה. חרף ניסיונותיה להשתחרר מלפיתתו, ביצע עבד אללה במתלוננת מעשה מגונה נוסף. לאחר שהמתלוננת הצליחה להתנתק מלפיתתו, הוא סובב אותה, תפס את ראשה וניסה לגרום לה לבצע מעשה סדום. המתלוננת התנגדה, הצליחה להשתחרר מאחיזתו והלכה מהסמטה כשעבד אללה בעקבותיה.

עבד אללה והמתלוננת הגיעו לחניון, כאשר בעקבותיהם הגיע גם איילה ועמד בסמוך לחניון. עבד אללה פרס מזרון שנמצא במקום, והפיל את המתלוננת בדחיפה על המזרון, ביצע בה אונס ומעשי סדום, ללא הסכמתה החופשית ותוך ניצול מצב שכרותה (האונס הראשון). במהלך האונס הראשון, הגיע איילה לחניון, הסתובב באיזור, התקרב לכיוון המזרון וצפה באונס הראשון. עבד אללה החל לדבר עם איילה בעודו מבצע את האונס הראשון במתלוננת, ולאחר מכן שוחחו השניים וסיכמו כי איילה ישלם לעבד אללה סכום שאינו ידוע במדויק בתמורה לקיום יחסי מין עם המתלוננת.

איילה שילם את הסכום לעבד אללה, שהלך למכולת סמוכה כדי לקנות משקה אלכוהולי, והותיר את המתלוננת בידי איילה בעודה שרועה על המזרון מעורפלת חושים עקב מצב שכרותה. איילה ניגש לכיוון המתלוננת, ובעודה שרועה על המזרון, עקב מצב שכרותה, ביצע בה אונס בכוח ומעשי סדום, ללא הסכמתה החופשית ותוך ניצול מצב שכרותה (האונס השני). לאחר מכן, איילה עזב את המקום והמתין בסמוך לחניון עד הגעת כוחות המשטרה, אז נמלט מהמקום.

עבד אללה שב לאחר כשבע דקות, בהן נותרה המתלוננת שרועה על המזרון ללא תזוזה, ועם שובו, במשך כעשר דקות, רכן מעל המתלוננת, דיבר איתה, הביא לה דבר מה לשתייה, וביצע בה מעשים מגונים. כל זאת כאשר המתלוננת שרועה על המזרון כשהיא בערפול חושים עקב מצב שכרותה וצעקה צעקות כאב ושבר. כוחות המשטרה הגיעו למקום לאחר ששכנה המתגוררת בסמוך לחניון שמעה את זעקותיה של המתלוננת, והזעיקה אותם. 

בבקשת המעצר כתבה עו"ד גסנר-פרבך כי "...המקרה האמור מצוי ברף הגבוה של עבירת האינוס. המדובר במעשי אינוס קשים במיוחד, של שני גברים זרים שראו את מצב שכרותה של המתלוננת והיותה 'טרף קל' והחליטו לבצע בה את זמם, תוך ניצול מצבה וזאת לצורך סיפוק יצריהם האפלים והתעלמות מוחלטת ממצוקתה הגדולה. דבר לא הרתיע את המשיבים מלבצע את זממם במתלוננת, אפילו לא היותם נמצאים ברחוב בעיר מרכזית, בשעת לילה שאינה מאוחרת, ובקרבתם של בתי מגורים. מעשי המשיבים מעידים על מסוכנותם הרבה ועל יצר ודחף בלתי נשלטים. חוסר החמלה, והמעשים המחליאים שבוצעו מעידים כי המשיבים הם משלוחי רסן, ומסוכנותם עולה לכדי הרף העליון של עבירות המין והאלימות.... בנסיבות דנן, כאשר מדובר במשיבים חסרי רסן, שמונעים על פי דחפיהם המיניים כלפי נשים, אין כל חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר...".

הנאשמים נעצרו עד החלטה אחרת.