זוגיות שהחלה אחרי שלוש שנות הכרות, הגיעה לקיצה שנתיים בלבד לאחר הנישואים. "חמש שנים לא ידעתי שאשתי בשלנית", טען הבעל בפניה לבית הדין הרבני בבקשה לשחרר אותו מהמחויבות. הוא דרש בנוסף לחייב את אשתו לקבל ממנו גט. האישה, מצידה, מבקשת שלום בית.

בני הזוג הכירו בהפלגת נופש לפני כחמש שנים. הבעל איש אמיד מאוד בעל רכוש רב ועסקים פורחים בתחום הטכנולוגיה. הוא סיים מערכת נישואים מורכבת כמה חודשים קודם לכן ויצא לנופש עם שני אחיו בהפלגה בקריביים, שם הכיר את הבחורה הצעירה ממנו ב-12 שנים. למרות פער הגילים ולמרות שגילו חצה את 45, אחרי שלוש שנות זוגיות הם עמדו תחת החופה.

אותו הבעל נדהם לגלות כי אשתו, שטענה במשך שנים כי היא לא יודעת ולא אוהבת לבשל, הופיעה לפני כשנה באודישן לתוכנית בישול. במהלך השנים, לטענתו, היא לא טרחה להכין עבורו אפילו ארוחה אחת, על אף המטעמים שאמה הייתה שולחת. "תמיד מצאנו את עצמנו במסעדות, בוקר, צהריים וערב. בבית כמעט ולא אכלנו", הוא סיפר. באמצעות עורכת הדין שרין סולן הוא דרש גירושין מאשתו. . 

לדבריו, לפני הנישואים וגם במהלך השנתיים שהיו יחד כבעל ואישה, לא נכנסו אחד לווריד של השנייה. "ניהלנו אורח חיים חופשי. אני נסעתי הרבה לחו"ל והיא בעיקר עשתה שופינג והתבטלה עם החברות שלה". אמר הבעל.

"כשראיתי אותה בתוכנית הבישול, לא ידעתי איפה לקבור את עצמי מרוב בושה", כתב. לדבריו, היא אמרה בתוכנית לשופטים כי אהבת חייה זה הבישול וכל מה שהיא יודעת זה לבשל ובשנים האחרונות לא בישלה כי בעלה סירב לאכול מהבישולים שלה.

האישה לעומת זאת, טוענת כי בעלה לא נתן לה את ההזדמנות לבשל. הבעל מוכן לתת לאשתו פיצוי חד פעמי של מיליון שקלים הכולל בתוכו את הכתובה ועוד חצי מיליון שקלים למחייה ומבקש לקבל גט.

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)