כבר למעלה משבוע נערכים חיפושים אחר הנעדרת רונה הילו, בת 52 מפתח תקווה שעקבותיה נעלמו לפני כעשרה ימים אולם למשטרה אין עדיין קצה חוט שיוביל אל מקום הימצאה. היום (חמישי) נמצאה גופה במצב ריקבון מתקדם סמוך לצומת סגולה, ונבדק האם מדובר בגופתה של הילו.

בני משפחתה פנו למשטרה ודיווחו על היעלמותה בנסיבות מסתוריות ובמשטרה הכריזו עליה כנעדרת וביקשו את עזרת הציבור על מנת לסייע בכל פרט שיש בו כדי להביא למציאתה.

תיאורה של הילו: גובהה 150 סנטימטרים, עיניה חומות ושיערה חום. נשאה תיק צד בצבע חום ועל פי הידוע יצאה את ביתה בדרכה לקניות ומאז נעלמו עקבותיה.

לדברי המשפחה, מדובר באישה נורמטיבית לחלוטין, אם ל-4 ילדים, ללא רקע של בעיות הידועות למשפחה. מירב הילו, בתה של הנעדרת,  סיפרה לסיון כהן ב-103FM על הימים הקשים שעוברים על המשפחה מאז היעלמותה של האם.

"עדיין ממשיכים עם החיפושים, סורקים עוד מצלמות בפתח תקווה, ומחפשים להעמיק יותר, לחפש בשדות, יש אזורים עם שטח פתוח", סיפרה מירב. "אתמול הצטרפה עוד יחידה של מתנדבים, של המשטרה. באו לשמע את הסיפור מחדש כדי לראות אם הם מוצאים קצוות חוט חדשים, וכדי להאיר אולי קצת על הפרשיה בצורה אחרת - לסייע בשביל למצוא את אמא. ככל שהזמן עובר יש עוד ועוד סריקת מצלמות, ועוד חיפושים כדי להרחיב את המקומות שאולי אליהם עוד לא הגענו. כי איפה שהוא היא אמורה להיות".

"זה מטלטל אין ספק, ממש. זה עליות וירידות כל הזמן. הלב כואב, זה לא פשוט, אני כן מרגישה מאוד מחוזקת מכל האנשים מסביב, החברים, המשפחה, המתנדבים. באמת, אני מרגישה שלא נותנים לי ליפול, אנשים ממש מחזיקים אותי".

השבוע הסתייעה המשטרה בגורמים מאגף הביטחון שהעלו רחפן באזור ראש העין אולם גם משם לא הצליחו לאסוף ממצאים שיובילו לאיתורה של הילו. כוחות משטרה גדולים לרבות יחידת הכלבנים של המשטרה מחפשים אחריה מאז נעלמה, אולם בינתיים ללא תוצאות.