ביום ראשון השבוע נעצר ג'ייסון מיכאל מייסיס אחרי שרצח את אשתו וזרק את גופתה במחסן. הרצח של אשתו, אנג'לה ליין התרחש בביתם במיניאפוליס, ארה"ב, בטענה: "היא לא עושה איתי מספיק סקס". 

בני הזוג התווכחו בנוגע לקיום יחסי מין לפני האירוע המזעזע. מייסיס סיפר לשוטרים כי ירה באשתו במחסן לאחר שהיא הכתה אותו. הוא טען כי היא אמרה: "פשוט תירה בי" - אז הוא עשה זאת. היו לה פצעי ירי מרובים בצווארה ובפלג גופה העליון. 

לאחר ביצוע הרצח, מייסיס יצא אל הרחוב, שם ראה את שכנותיו שהעמיסו את רכבן בציוד והחל לירות גם בהן. קאנישה סולטר, בת ה-29 שהחזיקה את אחייניתה בת השנה וחצי ומקיילה אחותה בת ה-12. מקיילה נורתה בראשה ונמצאה במצב קשה עם שבר בגולגולת וקנישה, נורתה גם כן עם פגיעות במפרק הירך ובקרסול. התינוקת לא נפגעה מהירי. כשמייסיס נשאל מדוע ירה בשכנותיו הוא ענה: "אני שונא ילדים" ו- "הן לא היו שכנות טובות".

חברים של משפחת סולטר שנכחו באירוע, הסיעו במהרה את השתיים אל בית החולים והזעיקו את השוטרים. עם הגעת השוטרים אל מקום הירי, מייסיס החל להתעמת גם איתם. הוא נכנס פנימה אל תוך ביתו והחל לירות כ-40 יריות לכל עבר. אף אדם נוסף לא נפגע.