המשטרה עצרה הלילה (שישי) מסיבת טבע גדולה בחוף החשמל באשדוד בהשתתפותם של מאות צעירים. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בעשרות כלי רכב ובאוהלים שהוקמו במקום, וציינו כי חלק מהחוגגים לא עטו מסיכות וכי לא הייתה הקפדה על כללי הריחוק החברתי.

המסיבה פוזרה בהוראת המשטרה, למרות טענות המארגנים כי מדובר במסיבת יום הולדת קטנה. ארבעה מהם, בשנות העשרים לחייהם ממרכז הארץ, נעצרו ונלקחו לחקירה. היום הם יובאו לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרים.

המסיבה באשדוד. צילום: דוברות המשטרה

במקביל, הוזעקו הלילה כוחות משטרה בירושלים לאירוע חתונה בצור בהאר במזרח העיר. השוטרים, בליווי כוחות מג"ב, הגיעו לאחר תלונות על רעש רב מהמקום. במשטרה ציינו כי נעשה שימוש במערכת הגברה וכמות המשתתפים חרגה מהמותר, בהתאם להגבלות.

האירוע הופסק ופוזר, ונרשמו מספר דו"חות בגין אי עטיית מסכה. החתן עוכב לחקירה בחשד שביצע בהתרשלות מעשה העלול להפיץ מחלה, ושוחרר בסיומה בתנאים מגבילים. 

באור יהודה סגרה המשטרה שני אולמות אירועים לאחר שלא עמדו בהנחיות הנדרשות. באולמות נרשמה חריגה של עשרות אנשים מעבר לכמות המותרת בהם, ובנוסף לא נשמר מרחק והאורחים לא עטו מסכות כנדרש. שני האולמות נסגרו למשך חמישה ימים ובעליהם זומנו לשימוע.