שף יריב מלילי יארח את שף בן תדהר  ב"ספיישל ימי שני" בקאב קאם
בשני הבא, 7/9 החל מהשעה 19:00 יארח שף יריב מלילי בעלי בית תאילנדי וקאב קם את שף בן תדהר ( יועזר בן יין , לה מיזון, רפאל ועוד), לערב ספיישל שיכלול שילוב בין חומרי הגלם והמנות של תדהר והקולינריה התאית האותנטית של קאב קם.
בין המנות שיוגשו: סאם סאי קוק - נקניקיית חזיר עם גינס וצ׳דר לבן, נקניקיית סאי קוק ״איסאן״ ונקניקיית ״סאי הואה״ מצ׳אנג מאי / פט לה נאה סום - פרוסות חזה ברווז מקומי מעושן, לצד נקניק שייטל כבוש בתוך עלי בננה לצד ג’ינג’ר, בוטנים ו״פריקינו״  / פורקטה מו וואן בטן חזיר מגולגלת עם בייקון ופרמזן לצד נתחי ברוסט חזיר מתקתק /  נאה יאנג - נתח דנוור מהעדרים של השרקוטרי, צלוי מדיום-רייר לצד קישוא ולוביה על הגריל, שיפוד סטיקי רייס ו״נאם פלה פריק. לצד התפריט המיוחד, יוגש תפריט אלכוהול על טהרת הג'ין טוניק- סוגי ג'ין שונים מהארץ, לצד סוגי טוניק טבעיים שמכינה נעמה שטרנליכט. התפריט המתבסס רק על ג׳ין ישראלי ממזקקות מקומיות נהדרות, לצד שלושה סוגי טוניק שונים שמייצרת נעמה שטרנליכט, מבוססים כינין אמיתי ועשבי תיבול ומרכיבים שאותם היא מלקטת .
כתובת: לינקולן 11, תל אביב, טלפון: 036889960

הנקניקיות של בן תדהר בקאב קאם (צילום: יחצ)
הנקניקיות של בן תדהר בקאב קאם (צילום: יחצ)

ימי רביעי החדשים של אואזיס
בכל יום רביעי, שף רימה אולברה מגישה לכם את התפריט של אואזיס במנות קטנות ומדויקות כמו שהיא יודעת לעשות. התפריט ישתנה בכל רביעי בהתאם למה שנמצא בשוק. בתפריט תוכלו למצוא:קוקטייל שרימפס מקסיקני עם סלסת 'פיקו דה גאלו, סלסת רוחה, ליים ונאצ'וס 58 ₪ זיתים ירוקים פריכים ממולאים בגבינת עיזים ועשבים 28 ₪ ברולה של חצילי באלדי עם מיסו שירו לבן ומירין 32 ₪  יאקיטורי כבדי עוף עם ענבים על הגריל וקרמל תפוזים 28 ₪ וישיסואז של זוקיני לבן עם נענע, יוגורט וקרוטונים 23 ₪  "פורצ'יני מזויפות" פטריות מלך היער על הגריל המושרות בתמצית פורצ'יני במשך יומיים עם פרמז'ן 34 ₪  סלט זוקיני נא "א-לה רומא" רצועות זוקיני טריות עם שמן כמהין לבנות וגבינת פקורינו רומאנו 34 ₪  גספצ'יו דה פארדיס מלפפונים, עגבניות, בצל לבן, חלפיניו ושמן זית 28 ₪  כנפי עוף פריכות ברוטב ברביקיו טקילה עם צ'יפוטלה 38 ₪ ועוד..
בנוסף לאוכל יוגשו שמפניות מיוחדות בכוס: מואט שנדון ברוט 49  / מואט שנדון רוזה 56 ₪ / ו קליקו ברוט 59
ניתן גם להנות מתפריט מגוון של יינות מיוחדים שנמזגים לכוסות באמצעות הקוראבין.
מונטיפיורי 17 תל אביב להזמנות: 03-6206022 https://ontopo.co.il/oasis 

אואזיס (צילום: אנטולי מיכאלו)
אואזיס (צילום: אנטולי מיכאלו)

סופש קולינרי ואלכוהולי במלון קרלטון
מלון קרלטון תל אביב מציע חבילת נופש קולינרית מפנקת במיוחד שתכלול ארוחת שף, ארוח בוקר וסדנת יין בסופש הקרוב 10-12 לספטמבר.
ארוחת שף זוגית פרי יצירתו של השף אוראל קמחי בפופ אפ המצליח Popina View שעל גג מלון קרלטון. ארוחת הערב תלווה ביין של יקב לה פורה בלאנש שילווה את הסופ"ש הקולינארי. ארוחת בוקר שישי עשירה ומפוארת ממש מעל גלי הים  ולאחר מכן סדנת טעימת יין עם היינן ברונו דרמון מיקב לה פורה בלאנש בלווי גבינות בוטיק, לחמים ומבחר פשטידות. בסדנא יספר ברונו על היקב, הכרמים, הבציר שמתבצע ממש בימים אלו וכמובן יספר ויטעים את יינות היקב. בסיום סדנת היין תתקיים מכירת יינות וחבילת שי לחג של היקב. אורחי חבילת הנופש הקולינרית יהנו מחדר פרימיום עם נוף לים והפתעות קולינריות בחדר כמו למשל ערכת טעימות יין יחודית, צלחת הפתעות מתוקות מהשף וכמובן יין.
מלון קרלטון ת"א, רחוב אליעזר פרי 10, תל-אביב. טלפון להזמנות : 035201845

יקב לה פורה בלאנש (צילום: צחי קיברשטיין)
יקב לה פורה בלאנש (צילום: צחי קיברשטיין)



סניף חדש לבייקרי
ביום רביעי נפתח הסניף החדש של הבייקרי ( החמישי) מבית R2M (רותי ומתי ברודו) בלב ליבה של תל אביב – בכיכר דיזנגוף.הסניף החדש יביא אתו לא מעט חידושים. מלבד הקפה, הכריכים, הקינוחים ועסקיות צהרים בייקרי צינה יגיש מגוון רחב של מיני בייגלה – כריכים חדשים ומיוחדים, פניני – מהצהרים יוגשו שמונה סוגים  של פניני – כריכים חמים ומיוחדים שמביאים את ניחוחות פריז היישר לכיכר, ומבחר מצומצם של פיצות מיוחדות שיאפו במקום.
בימים א'-ד' החל מהשעה 15:00 ועד הסגירה תוכלו לפנק את עצמכם ב Afternoon delight- פיצה אישית + סלט קטן לבחירה + דרינק (שפריץ אפרול/ יין אדום/ יין לבן/ בירה) בעלות של 52 ₪ בלבד (המחיר לא סופי). כמו כן בתפריט החדש שמנו דגש על אופציות טבעוניות – יצרנו בשיתוף חברת תמיז ( יצרנית גבינות טבעוניות) גבינות מיוחדות לפיצה ולפניני
בייקרי צינה כיכר צינה 6 (כיכר דיזינגוף ליד פינת זמנהוף) טלפון 03-5633239

בייקרי סניף חדש (צילום: אנטולי מיכאלו)
בייקרי סניף חדש (צילום: אנטולי מיכאלו)

בואו תגזימו! תפריט הערב של שרונה מרקט ב-25 ₪ בלבד למנה
שרונה מרקט יוצאת במבצע מושחת להרמת המורל לקראת השנה החדשה. החל מיום רביעי 2/9/20, יעלה בשרונה מרקט מבצע "בואו תגזימו",  בו יוצעו מגוון גדול ממנות תפריט הערב של מסעדות המרקט ב- 25 ש"ח בלבד. בין המנות שיוצעו: צ'יפס פריך עם ערמת שניצלונים מנתחי עוף שמנמנים, מנת פיתה צלויה ממולאת בשר טחון עסיסי, צ'יז בורגר על הגריל, בול עם אורז מאודה בשר טחון מתובל חם עם סלט טרי, ניוקי במגוון רטבים, מיקס בקלאוות, מנת ספיישל באן סרטנים מלווה באיולי יוזו וביצי טוביקו ועוד -  כל טעמי העולם בכף היד.
המרקט פועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות. המבצע יתקיים בתאריכים: 2-5 בספטמבר, 9-12 בספטמבר, 16-18בספטמבר
רביעי, חמישי: 17:00-22:00, שישי: 10:00-16:00 שבת: 17:00-22:00

פסטיבל 25 שקלים בשרונה מרקט (צילום: אלעד ברמי)
פסטיבל 25 שקלים בשרונה מרקט (צילום: אלעד ברמי)

ספיישל קבלת שבת יוונית עם Ouzo12 בשלל מסעדות וברים ברחבי הארץ
אם השנה לא נגיע למיקונוס, מיקונוס תגיע אלינו. קבלות השבת היווניות של Ouzo12, בשיתוף אתר 'לילות יוון', יתקיימו בימי שישי בצהריים החל מה-28.8 ועד ה-30.10 במגוון מסעדות וברים ברחבי הארץ הממוקמים בחופי הים ובשווקים השונים. קבלת השבת היוונית תכלול תפריט ספיישל יווני אותנטי הכולל בקבוק 700 מ"ל/ קראפ 250 מ"ל של Ouzo12, לצד מאזות עשירות ומנות מהמטבח היווני והופעות של נגני בוזוקי וזמרים יווניים מן השורה הראשונה בארץ. מנות לדוגמא: מסעדת 'המוציא' בירושלים עם פסטיה שקדים עוף וזעפרן- מסעדת 'פורט קפה' בקיסריה עם סופלקי אנטריקוט ועוד
את רשימת המקומות, התאריכים והפרטים המלאים ניתן למצוא באתר לילות יוון: www. leylotyavan.co.il

חגיגה יוונית (צילום: בר כהן)
חגיגה יוונית (צילום: בר כהן)

מסעדת PAPASAN בגבעתיים // 1+1 על הסושי
מסעדת פאפאסן (papasan) שאותה מוביל השף משה בדישי, מציעה בכל יום ראשון ערב חגיגת סושי החל מהשעה 18:00 – שבמהלכו, לצד תפריט המסעדה יוגש גם תפריט סושי מיוחד עם 1+1 על מגוון רולים נבחרים ותפריט קוקטיילים חדשים במחיר אחיד של כ48 שקלים.  בין הרולים המיוחדים המוגשים בתפריט 1+1 : קרטה קיד, אינסייד אאוט ,מלפפון, אושינקו, עטוף במוסר ים וריבת פולי סויה (50 שקלים) /סקה נורי רול, סלמון, אבוקדו עטוף באצת נורי קריספית איולי מיסו (50 שקלים) /טוגרשי פליים, רול i/o בצל ירוק מלפפון, אבוקדו עטוף בסלמון צרוב וקרם טוגרשי (48 שקלים) 
לצד תפריט הסושי, מוגש גם תפריט קוקטיילים חדש עם מבחר קוקטיילים במחיר אחיד של כ-48 שקלים, בין הקוקטיילים: ״הכל אבטיח״, וודקה, אבטיח, ליים, סירופ אבטיח, בזיליקום, פלפל שחור ותפוזים; ״מרגריטת יוזו״, טקילה, יוזו, תמצית פרחי בר, סוכר דקלים; ״שאנטי שאנטי״, ג׳ין, ליצ׳י, ליים, ליקר הדרים ועוד
כצנלסון 59, גבעתיים. טלפון להזמנות: 03-7506070

מסעדת פאפאסן (צילום: אנטולי מיכאלו)
מסעדת פאפאסן (צילום: אנטולי מיכאלו)

KFC פותח סניף שלישי
רשת המסעדות העולמית KFC אשר הושקה בישראל בפברואר 2020 בנצרת ובחודש יוני האחרון בדליית אל כרמל,  פותחת את סניפה החדש והשלישי במספר. הסניף, שעתיד להיפתח בימים הקרובים במרכז הפאוור סנטר המנוהל בשותפות של SEVEN ו-BIG במתחם הבילוי הגדול  BIG FASHION OUTLET ירכא ישרת את כל תושבי האזור והמבקרים ויציע את מנות הדגל של הרשת. הסניף שממוקם במתחם יפעל על פי כל נהלי התו הסגול – שמירת מרחק, עטיית מסיכות ושמירה על הגיינה מירבית , פתוח 7 ימים בשבוע, מכיל כ-160 מקומות ישיבה, ונכון לעכשיו הוא הסניף הגדול ביותר של הרשת בישראל.
https://www.kfc.co.il/

קפה טימותי, ברחוב הורקנוס, משיק פופ אפ טוסטים מיוחדים לחודש ספטמבר
טימותי, הקרוי על שמו של טימותי קסטל- מומחה הקפה העולמי, היינו בית קפה המתמחה בקפה דור שלישי המציע במהלך חודש ספטמבר, קולקציה מיוחדת של טוסטים מפנקים אותם ניתן לשתות לצד הקפה המשובח שמגיע מעשרה יעדים שונים ברחבי העולם. בהזמנת טוסט, ניתן להזמין בירה/כוס סנגרייה/כוס בירה בעלות של 15 ש״ח בלבד.
בין הטוסטים ניתן למצוא: טוסט ישראלי- אמנטל, פסטו, עגבניות חצילים, זיתים, ביצה קשה, חריף, לצד סלט ירקות שוק- 48 ש״ח /טוסט אבוקדו- מקושקשת, גבינת בושה ומוצרלה לצד סלט ירקות שוק- 48 ש״ח /ביצה בקן- טוסט 3 גבינות, ביצת עין לצד סלט ירקות שוק- 52 ש״ח /אסאדו מוצרלה- בשר בבישול ארוך, מוצרלה, פסטו, פלפלים קלויים לצד מיקס זיתים מתובלים- 54 ש״ח
 / טבעוני בשר גבינה- גבינה טבעונית, ביונד מיט מפורק, פסטו, פלפלים קלויים לצד מיקס זיתים מתובלים- 54 ש״ח
קפה טימותי אבן גבירול 187 תל אביב, 03-5467869, 
שעות הפעילות בימים א'-ו' בשעות 07:00-23:00 ובשבת 08:00-23:00

פופ אפ טוסטים בטימותתי (צילום: רן בירן)
פופ אפ טוסטים בטימותתי (צילום: רן בירן)

 

מסעדת ג׳וי גארדן שברמת גן מארחת את יקב ויתקין מעמק חפר מידי חמישי
מעתה, בכל יום חמישי החל מהשעה 19:00 יוצעו במסעדה מסלולי טעימות היין הבאים: ״טעימה מהמסע הישראלי״: 3 טעימות מסדרת הבלנדים המפורסמת של יקב ויתקין (לבן, רוזה ואדום) (54 שקלים).  / ״טעימה לבנה וקיצית״: 4 טעימות; מסע ישראלי לבן, גוורצטרמינר, גראנש בלאן ורוזה (65 שקלים).  / ״ביקור ביקב״: 5 טעימות; גוורצטרמינר, ריזלינג, רוזה, מסע ישראלי אדום וקריניאן (75 שקלים).את טעימות היין ילווה גם תפריט אוכל שישלים את החוויה באופן מושלם עם מנות חלוקה מיוחדות כדוגמת: צלחת טעימות joy, פוקצ׳ה, ארטישוק על הפלנצ׳ה, מיני סלט קפרזה, שמנת וסלק צלוי, עלי גפן וצזיקי ביתי, כרובית שזופה וסלט עגבניות (59 שקלים) ; פלטת גבינות עשירה, גאודה, קשקבל, מוצרלה טרייה, גבינת פטה, פירות טריים, פלפל טינקרבל, זיתים מתובלים בייגלה וקרקרים (64 שקלים) ועוד שפע של מנות.
ג׳וי גארדן – פארק לאומי רמת גן המקום לא כשר. טלפון להזמנות: 03-7793223

ערב יינן  (צילום: אנטולי מיכאלו)
ערב יינן (צילום: אנטולי מיכאלו)

מנה חדשה למוזס
רשת MOSES מצרפת המבורגר חדש לסדרת "חובק עולם" המצליחה מזרח תיכון חדש. המנה החדשה שתצטרף לסדרת חובק עולם, תוצע לאורחי המסעדות, מזמיני משלוחים ו- TA למשך חודש החל מהתאריך 31.8.20 ותכיל: קציצת בקר עם שומן כבש, איולי לימון כבוש, סלט ירקות, חסה, בצל סגול וצ'ילי. המנה תוגש עם מנת צד לבחירה: צ'יפס/ פירה תפו"א/ סלט ירקות שדה, מחיר- 75 ₪ (במסעדת מוזס פ"ת הכשרה- 77). 

ניתן להשיג בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ, במשלוחים ובאיסוף עצמי Take Away טלפון - 9449* www.mosesrest.co.il 

מוזס חובק עולם (צילום: גיל אבירם)
מוזס חובק עולם (צילום: גיל אבירם)

טעם חדש לגלידריית ארטא שכולו איטליה- טעם פירנצה
הטעם קרם פירנצה הוא טעם עם היסטוריה איטלקית שמקורה ברנסנס האיטלקי ובאדריכל, הממציא והמדען ברנרדו בואונטלנטי שתפקד כטבח בבית מדיצ'י המפורסם בזמנו הפנוי. עד אז, היו מכינים את הג’לטו רק עם קרח דק קצוץ, חלב ופירות, ואילו הג’לטו המודרני שאותו המציא בואונטלנטי, מורכב  מתערובת של חלב, ביצים ושמנת.לפי הסיפור המפורסם-  לרגל חנוכת מצודת בלוודרה בסביבות 1595 שגם אותה תכנן בואונטלנטי עבור משפחת מדיצי.  לרגל האירוע הוא יצר מתכון ייחודי של גילטו שקיבל את השם CREMA FIORENTINA - הקרם של פירנצה, עם מתכון  ששמר לעצמו ונשאר סודי לנצח!
ניתן למצוא ב- Arte – טעמי גלידה וגרניטה רבים המיוצרים  ללא גלוטן וניתן לרכוש גם גביעים ללא גלוטן שנשמרים בוואקום.בנוסף ניתן למצוא בArte Glideria  מבחר טעמים וגרניטות טבעוניים וכן טעמים שלא מכילים סוכר לבן.
הגלידריה פתוחה בכל יום א-ו'',  בין השעות: 11:00-23:00 ובשבת החל מהשעה 12:00-23:00
מדרחוב נחלת בנימין 11 – תל אביב טל 055-8954868 f  Arte Glideria   - www.arteglideria.com

טעם פירנצה בארטא (צילום: יחצ)
טעם פירנצה בארטא (צילום: יחצ)

מיה תעשיות מזון נרתמת לעזרת עובדי ענף המסעדנות ומעניקה חשיפה לטבחים צעירים לרגל חגי תשרי
מתוך הכרה במצב והבנת החשיבות של קולינריה מגוונת וצעירה, יצאה חברת מיה תעשיות מזון, במהלך חדש ברשתות החברתיות שמטרתו לתת במה לטבחים צעירים. המהלך שעיקרו מתבצע בפייסבוק קרא לטבחים צעירים לספר את סיפורם האישי והמקצועי, החלום הקולינרי שלהם, וההתמודדות שלהם עם המצב הנוכחי. חברת מיה תעשיות מזון ומשרד הפרסום בחרו מספר טבחים מתוך הפונים ונתנה לכל אחד מהם במה בעמוד הפייסבוק של החברה, עם מתכון פרי ידיהם וחשיפה של מעל ל-500,000 גולשים רלבנטיים! והכל במימון מיה תעשיות מזון.

תרבות חינם בטיילת טבריה
עד סוף אוגוסט מידי ערב, ראשון עד חמישי, ינעימו את זמנם של העוברים ושבים בטיילת טבריה, אמני רחוב, להטוטנים ונגנים תיאטרליים מיוחדים והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. כמו כן, יתקיימו סיורים חינמיים מטעם העירייה בעקבות ההיסטוריה והאוכל הטברייני עם מדריך הטיולים הטברייני רפי חלפון. הסיורים יתקיימו  בימי חמישי ושישי לאורך חודשי הקיץ וחגי תשרי.במסגרת המסלול הקולינרי, ייהנו המשתתפים ממפגש עם מאפים טבריינים, מעדנייה מקומית, תבליני דלאלי, חנות הדגים רפאלי – נקבל סקירה מאמיר על דגי המאכל מהכנרת, מעדניית רובס, דוכן ירקות ופירות של חמודי, פלאפל ענבי הידוע והאהוב בטבריה (פירוט נוסף בלינק מטה)
הסיור מותנה ברישום מראש באתר: הכל נעשה בהתאם להנחיות של משרד הבריאות והתו הסגול.