צעיר בן 19 מת במסיבת טבע: המארגנים דיווחו על מצבו רק כעבור שש שעות

טרגדיה במסיבת טבע: החייל אריאל יואב צפריר בן ה-19 מצא את מותו היום (שבת) במסיבת טבע שנערכה סמוך לקיבוץ רוחמה שבאזור שער הנגב. ארבעה ממארגני המסיבה נעצרו.

לפי החשד, בשעה 4:30 לפנות בוקר הגיעו צפריר וחבריו למסיבה ולקחו סמים מסוג MD. כעבור שעתיים צפריר החל להרגיש ברע, ונשלח לנוח ברכב. רק בסביבות השעה 13:30 יצרו קשר חבריו של צפריר עם מד"א, והוא פונה במצב קריטי לבית החולים. 

"בשלב מסוים שני צעירים ירדו למסיבה והזעיקו את החברים לבוא לסייע בטענה שיש ברכב צעיר שמפרפר. עלינו למעלה, שלפנו אותו מתוך הרכב והתחלנו לנסות ולסייע תוך שאנחנו מדווחים בבהילות למשטרה ולמד"א", אמרו החשודים למשטרה. גופתו של צפריר נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר ותוצאותיה יהוו משקל משמעותי בפרשה.

לידיעה המלאה

פרויקטור הקורונה רוני גמזו בדלית אל כרמל (צילום: מזאווי תקשורת, מערך ההסברה של משרד הבריאות)
פרויקטור הקורונה רוני גמזו בדלית אל כרמל (צילום: מזאווי תקשורת, מערך ההסברה של משרד הבריאות)

גמזו: "בשבועות הקרובים מאות עלולים למות מקורונה בחברה הערבית"

פרויקטור הקורונה פרופסור רוני גמזו ביקר היום (שבת) בדלית אל כרמל ברקע התחלואה הגבוהה בקורונה במגזר הערבי. במהלך ביקורו ערך גמזו ישיבה עם בכירי המועצה המקומית ונציגי פיקוד העורף בה דנו במצב ההתפרצות בעיר.

גמזו הזהיר כי "לפי נתוני התחלואה בחברה הערבית צפויים עשרות, אולי אפילו מאות מתים בשבועות הקרובים. חייבים להבין את זה, זה חשבון פשוט. אם אחוז התמותה הוא 1% וביום אחד נדבקים 700, תחשבו כמה מתים יהיו בעוד שלושה שבועות".

לידיעה המלאה

משחקים כדורגל בחוף כפר הנופש עין גב בכנרת (צילום: חגי פלג, חוף כפר הנופש עין גב)
משחקים כדורגל בחוף כפר הנופש עין גב בכנרת (צילום: חגי פלג, חוף כפר הנופש עין גב)

עומסי חום כבדים ברחבי הארץ: עשרות אלפי ישראלים ביקרו בחופי הים

עומסי החום הכבדים המשיכו ללוות אותנו גם היום (שבת) כאשר בכל חלקי הארץ שורר מזג האוויר חם מהרגיל עד שרבי, למרות ירידה קלה בטמפרטורות.

מתחזית השירות המטארולוגי עולה, כי בטבריה צפויות 28-43, בחיפה 28-33, בתל אביב 27-32, בירושלים 25-37, בבאר שבע 25-38 ובאילת 30-46. כמו כן, בערבה התיכונה נמדדו 50 מעלות.

לידיעה המלאה

גדרות ומחסומים בבלפור (צילום: מארק ישראל סלם)
גדרות ומחסומים בבלפור (צילום: מארק ישראל סלם)

13 נעצרו בחשד לניסיון גניבת מחסומי משטרה סמוך לבלפור

המשטרה עצרה אמש 13 בני אדם בחשד לניסיון גניבה של מחסומי משטרה סמוך למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב בלפור בירושלים.

בעקבות דיווח שהגיע למשטרה, הגיעו אמש שוטרים לאזור כיכר פריז בבירה, שם זיהו חשודים שהגיעו עם שתי משאיות, וניסו על פי החשד לגנוב את מחסומי המשטרה המוצבים באזור, ואשר אמורים להיפרס במוצאי השבת על מנת לאבטח את המחאה הצפויה להיערך במקום.

החשודים הועברו לחקירה והמשאיות עמן הגיעו נתפסו. הערב יובאו תשעה מהחשודים לדיון בפני בית משפט השלום בירושלים.

לידיעה המלאה

טראמפ חותם על ההסכם עם מנהיגי סרביה וקוסובו (צילום: רויטרס)
טראמפ חותם על ההסכם עם מנהיגי סרביה וקוסובו (צילום: רויטרס)

נורמליזציה בין ישראל וקוסובו: השגרירות תוקם בי-ם, גם שגרירות סרביה תעבור

הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ, הכריז אתמול (שישי) כי סרביה תעביר את השגרירות שלה בישראל לירושלים. כמו כן, הוא הכריז כי במסגרת הסכם עם ארצות הברית, קוסובו תכיר רשמית במדינת ישראל, ולהפך.

ההכרזות הגיעו במסגרת הסכם נורמליזציה בין סרביה וקוסובו, עליו הכריז טראמפ. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב: "קוסובו תהיה המדינה הראשונה בעלת רוב מוסלמי שתפתח שגרירות בירושלים. כפי שאמרתי בימים האחרונים - מעגל השלום וההכרה בישראל מתרחב וצפויות להצטרף אליו מדינות נוספות".

לידיעה המלאה

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

דיווח: טראמפ קרא לחללים "פראיירים"; ביידן: "בני לא היה פראייר"

בתקשורת בארצות הברית פורסמו היום (שישי) דיווחים לפיהם הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ, כינה את חללי המלחמות האמריקאים "לוזרים" ו"פראיירים" במהלך שיחה פרטית מחוץ לבית קברות בפריז בשנת 2018.

טראמפ אמור היה לבקר בטקס זיכרון לחללים אמריקאים שנפלו על אדמת צרפת במלחמת העולם הראשונה, אך על פי הטענות, אמר למקורביו "למה אני צריך להיות בבית העלמין הזה? הוא מלא בלוזרים".

לידיעה המלאה