סגר נוסף מעבר לפינה, זמן טוב להמשך סקירת השפעת הגל הראשון של הקורונה על יוטיוברים ישראלים. בדומה לתלמידי ישראל, גם אנחנו יכולים ללמוד מהבית, לא צריך מורים בזום, יש מורים ביוטיוב ותלמידיי ישראל זכו. השנה ניתן ללמוד לבגרות באזרחות עם יובל המנוול (יובל מנדלסון המצוין, כיום גם מורה לאזרחות). הוא הקליט דיסק שאם תשמעו אותו, גם אתם תהיו מוכנים לבגרות באזרחות. סליחה, מישהו יכול לדבר עם רקאנטי ולתת ליובל פרס על האזרחות המדהימה שלו? 

ויראלי
לא קל לעשות קאבר מצחיק ללהיט, בטח לא של עומר אדם. המילים לא יושבות בדיוק על הקצב, הקומיקאי מזייף ובפזמון החוזר הבדיחה כבר מרגישה ישנה. אבל יוסי פנסו כובש, ויראלי כמו קורונה, אוטוטו במיליון צפיות. גרסת כיסוי ל"יש דברים שלא עושים", מוכיח שיש דברים שכן עושים בקורונה. 

קטסטרופלי
ישנו ציבור שלא מאמין במגפת הקורונה, יש להם קבוצות פייסבוק שנסגרות על ידי זאק כל פעם מחדש, שם הם מעלים צילומי מסך, קישורים לקליפים הזויים (אולי עוד נעשה עליהם פינה), הוכחות לשקר הקורונה ולתפקידו הברור של ביל גייטס בהחדרת שבבים לחיסונים. אך הדרך היעילה ביותר להעביר מסר היא שיר מחאה, להלן אסי רוז, חושף את שקר הקורונה. לצערנו הקליפ המקורי הורד מיוטיוב ובמקומו רוז העלה טעימה וקישור, שם ניתן לשמוע את השיר במלואו. לשקר אין מקום ביוטיוב.

רע לי
מה זה חנייה? או בעצם, מי זאת? ומי זאת הפסיכיאטרית שבגללה היא בוכה? הרבה שאלות ומעט תשובות בקליפ באורך חצי שעה של חנייה מאניה. חנייה פורצת בבכי לאחר שהיא עוברת בדיקה קורונה, עולמה היה מתוק לפני, כפי שניתן לראות ב-25 דקות (!!!) של ולוג מימונה, אך יש גבול לכל מעמול. תהיי חזקה חנייה. 

נחזור בשבוע הבא עם עוד המלצות ישראליות מוצלחות, מיוחדות והזויות. כתבו לנו את ההמלצות שלכם לערוצים ויוצרים ישראלים. נסיים בשאפו גדול לכל העוסקים במלאכת יוטיוב ונחזיק אצבעות שלא יהיה סגר נוסף. אם יהיה, מקווה שהיוצרים שלנו לא ינוחו, יביאו לנו נחמה דרך שיר, מחאה או שיתוף הרגעים הכי אינטימיים מול המצלמה, כי מה נשאר לנו, כבר למדנו בסגר הראשון איך להכין לחם מחמצת.