סוכנות הידיעות "רויטרס" דיווחה היום (שני) כי הודו עקפה את ברזיל במספר הנדבקים בנגיף הקורונה. על פי הנתונים, הודו ניצבת במקום השני עם מספר המקרים הרב ביותר של מאובחנים של הנגיף, אחרי ארצות הברית.

נתניהו על הסגר בערים האדומות (לשכת רה"מ)

בהודו נרשם שיא יומי חדש לאחר שבמדינה אובחנו יותר מ-4.2 מיליון חולים, מתוכם כ-91 אלף ביממה האחרונה. מניין המתים במדינה עלה ב-1,016 והוא עומד כעת על 71,642 בני אדם.

הלילה דיווחו הרשויות בברזיל דיווחו כי 14,521 חולי קורונה מאומתים התגלו ביממה האחרונה, ו-447 מתו מהנגיף. בברזיל אובחנו עד כה 4.14 מיליון חולי קורונה מאז החלה המגפה, ו-126,650 מתו. 

קורונה בברזיל (צילום: REUTERS/Ricardo Moraes)
קורונה בברזיל (צילום: REUTERS/Ricardo Moraes)

קודם לכן דיווחו הרשויות במקסיקו על 4,614 בני אדם שאובחנו כחולי קורונה ביממה האחרונה ועל 232 שמתו מהנגיף. בכך עולה מספר המאובחנים במדינה מאז פרוץ המגפה ליותר מ-630 אלף בני אדם וליותר מ-67 אלף מתים. לדברי הממשלה, מספר הנדבקים האמיתי הוא ככל הנראה גבוה הרבה יותר.

בסין דווח כי 12 בני אדם נדבקו בנגיף הקורונה ביממה האחרונה. לטענתן, כל הנדבקים הנם אזרחים שהגיעו מחו"ל. עוד ציינו הרשויות, כי כבר 22 ימים לא נרשמה הדבקה מקומית ברחבי סין.

בתוך כך דיווחו הרשויות בבריטניה על קפיצה של 2,988 מקרי הידבקות בנגיף הקורונה במהלך היממה האחרונה, נתון המהווה את המספר הגבוה ביותר מאז חודש מאי.