גולת הכותרת של מכשיר ה־LG VELEVT היא ללא ספק העיצוב שלו: מרשים מאוד ושונה מהמכשירים שהחברה השיקה בעבר. לראשונה זה שנים, LG השיקה מכשיר עם מסך מעוקל (אני אוהבת, אך אחרים סולדים ממנו). המכשיר נראה כמו מכשיר דגל שלא נופל מדגמים של חברות אחרות. הוא מצויד במסגרת מתכת שנראית יוקרתית מאוד ובגב זכוכית יפה. 

עם זאת, שני דברים שמומלץ להביא בחשבון הם שגב הזכוכית נוטה להתלכלך מטביעות אצבעות ומוטב להשתמש בכיסוי. הדבר הנוסף הוא שאחת מעדשות המצלמה בולטת מעט מגב המכשיר.

ל־Velvet מסך בגודל 6.8 אינץ' ויחס גוף־מסך של 88.7% ורזולוציית FullHD+, והוא מציג חדות מרשימה וצבעים מדויקים ולא מלאכותיים מדי. המכשיר מספק חוויית צפייה טובה ומהנה שלא מכבידה על העיניים, בשימוש יומיומי או בצפייה בתוכני וידיאו. קשה להתעלם מהעובדה כי המצלמה הקדמית משולבת במסך כמעין טיפה, בעוד במכשירים אחרים היא משולבת כנקודה קטנה בתוך המסך. עם זה, האיכות המרשימה שלה הפתיעה לטובה. זוהי מצלמה ברזולוציית 16 מגה פיקסל, המפיקה תמונות סלפי ברמת פירוט גבוהה ועושה את העבודה בעידן הרשתות החברתיות.

המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, וכולל מערך צילום אחורי של שלוש עדשות. המרכזית ברזולוציית 48 מגה פיקסל, שמוציאה תמונות נהדרות, אך המיקוד עשוי להיות לעתים אטי להחריד, בטח בתמונות מאקרו. המצלמה השנייה היא ברזולוציית 8 מגה פיקסל, וכוללת עדשה רחבה של 120 מעלות. העדשה השלישית, ברזולוציית חמישה מגה־פיקסל, נועדה לצילומי עומק. מערך הצילום מספק תוצאות טובות מאוד בתמורה למחיר.

למכשיר יש סוללה בנפח mAh 0034, הכוללת מנגנון בינה מלאכותית לטיוב השימוש ולניצולה המקסימלי ויכולת טעינה אלחוטית. לאריזה מצורף גם מטען לטעינה מהירה. חובבי האוזניות החוטיות ישמחו בוודאי לשמוע כי LG בחרה ליצור שקע לאוזניות 3.5 מ"מ, שהופך בהדרגה נפוץ פחות.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,299 שקל, אחריות יצרן לשנתיים.