ממשיכים במירוץ: הזוגות רצים לעבר משימה נוספת עם התיק הגדול על גבם, מה יש בתיק הזה בכלל? אני מקווה שלא ישאלו אותם בבידוק הביטחוני בשדה התעופה אם הם ארזו לבד, כי נראה שאת התיקים ההפקה ארזה. הזוגות רצו אליהם בפרק הקודם ומאז הם סוחבים אותם על הגב, בדומה לאיך שוובה סוחב את אלה. המירוץ רק בתחילתו וכבר ברור שאלה באה לראות, להראות ולהתרסק.

הצצה לפרק הבא. באדיבות רשת 13
איזו משימה דרמטית תהיה בפרק הבא? באדיבות רשת 13

אמש המירוץ למיליון פגש את "וויפאאוט". עוד לא הספקתי להכיר את כל המתמודדים, 12 זוגות זה הרבה לעכל, אפילו הש"ג הפיליפיני בבסיס הצבאי לא עצר לבדוק אותם. בזמן שהוא מקבל שבת, הזוגות כבר עולים על בגדי ים, דו-קרב ראש-בראש ראשון. מהלומות עפו לכל עבר, זוגות עפו למים ולדעתי הרייטינג עף לשמיים. קשת ניסתה להתחרות, במקביל למירוץ שידרו בקשת פרק פתיחת עונה של "מועדון לילה", אבל ארז טל לא יכול להתחרות בריב עסיסי בין וובה ואלה.

וובה ואלה, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)
וובה ואלה, המירוץ למיליון (צילום: עדי אורני)

בפרומו נרמז שזוג פורש מהמירוץ, אך בדומה למרחק בין ישראל לפיליפינים, כך המרחק בין הפרומו לפרק. לא דגים ולא יער. בפרומו מבטיחים דרמה גדולה, בפרק לעומת זאת, יש את שני אוכלת מנגו בקול רם. "הדרמה" שראינו בפרומו הגיעה מליאן, היא החלה לבכות לאחר שנפלה למים. לטענתה, בכי כזה לעולם לא יצא ממנה, כנראה שזה בכי ששמור למצלמות. אך כמו מנצחים אמיתיים, שי ושני מחליטים לוותר לליאן ואביתר, הם לא צריכים עוד מיליון, כבר יש להם לב זהב.

מהר מאוד, בדומה לקצב שאלה נפלה למים, התחרות יורדת לפסים אישיים. אש ואליס תחת אש מוובה ואלה במשימת המים הקפואים, נדמה שגם הנקמה שתגיע בהמשך תוגש באותה הטמפרטורה. אך אלה מסתבכת עם זריקת הגליל ווובה חיש מהר מתייאש ממנה, הוא עושה לבדו את הדו-קרב, כלומר, חד-קרב, ואלה כצפוי, צפה לה בצד.

עוברים לאקווריום, עוטים חליפות צלילה כדי לעשות סלפי עם דגים, למה מתעקשים להציק לדגים העונה? והאם גם הדגים לא מצליחים לעקוב אחר כל הזוגות? לפחות להם יש תירוץ, זיכרון של שלוש שניות, מה אני אגיד? ראיתי יותר מדי ריאליטי? בכל מקרה, בעוד הזוגות עושים פנטומימה עילגת, עומר ונטע, אחים מעונה 6, נלחמים באש ואליס, שמנצחים בזכות רומנטיקה כובשת ומראים לעומר ונטע מאיפה משתין הדג. 

לרגע קצר, שאם במקרה מצמצתם הייתם מפספסים, התאומות שירי ונגה קפצו מעל הקורה יחד כאילו היו סיאמיות. אבל הן לא מקבלות כמעט זמן מסך וחבל. יש משהו קסום בתאומות זהות, בעוד כל אחד מאיתנו פתית שלג יחיד ומיוחד, אחד במינו, הן שונות מכולנו בכך שהן דומות אחת לשנייה והקשר ביניהן הכי עמוק, מיוחד ואולי טלפתי. אני מקווה שנראה עוד מהן ואוכל לשחק "מצא את ההבדלים" כשנגיע לשלב המסטיק במירוץ.

יוסיאל ויעל, בני דודים מעונה 5, מובילים במירוץ, ראשונים בנקודת "עצור". שמו "עצור" לאורי ובן, האחים האיטיים. האחים בתורם שמו לבני הדודים "עצור", זו אסטרטגיה שהם סוחבים מעונה 5. צ'יל מדי חבר'ה, יצאתם שרימפ. לבסוף, וובה ואלה קיבלו את העצור, עם רוב של שלוש הצבעות נגדם. קשה לראות על הפרצוף של אלה, אבל היא כועסת. אני מוכן להמר על סלפי עם אבו נפחא שהם לא עוזבים את המירוץ בקרוב.