בשורה לאפליסטים: אפל הודיעה הערב (שלישי) כי תקיים ביום שלישי הבא, ה-15 בספטמבר אירוע הכרזה מיוחד. האירוע יתקיים בקמפוס החברה בקופרטינו שבקליפורניה, בשעה שמונה בערב (שעון ישראל) ויועבר בשידור חי לכל העולם. הוא צפוי להיות שונה מהרגיל, שכן אירועי ההשקה שאפל מקיימת בחודש ספטמבר גדולים מאוד וכוללים משתתפים רבים. זו המועד בו החברה נוהגת להכריז על מכשירי הדגל החדשים.

על פי הדיווחים שפורסמו עד כה, מסתמן כי סדרת האייפונים החדשה, שתוכרז ככל הנראה בספטמבר, כוללת ארבעה מכשירים שונים - אייפון 12, אייפון 12 מקס, אייפון 12 פרו, ואייפון 12 פרו מקס. כמו כן, השנה תציג לראשונה החברה את ה-Navy Blue (כחול-כהה), אשר יחליף את צבע ה-Midnight Green אותו הכרנו עם סדרת האייפון 11 פרו, בשעה ששאר הצבעים בסדרה צפויים להמשיך ולהגיע כסדרם.

כמו כן, מיקום החיישנים בתוך מערך הצילום ימשיך להיות כמעט זהה, כך שעדיין נמצא בכל המכשירים את המודול הריבועי עם הפינות המעוגלות, אך בדגם האייפון 12 פרו מקס נקבל גם חיישן LiDAR חדש לביצוע פעולות מתקדמות במציאות רבודה.

מכשיר האייפון 12 הסטנדרטי צפוי לכלול בחזיתו מסך בגודל 5.4 אינץ', כאשר דגם המקס (שצפוי להוות המחליף הרשמי לאייפון 11) יכלול מסך בגודל 6.1 אינץ'. דגם הפרו יצויד אף הוא במסך 6.1 אינץ', אך הגוף שלו יהיה עשוי מפלדת אל-חלד וזכוכית, בניגוד למקס ולדגם הסטנדרטי - עם גוף אלומיניום וזכוכית, בדומה לאייפון 11. מכשיר הדגל המרכזי של השנה יהיה האייפון 12 פרו מקס, שיגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ'. בדומה לדור הנוכחי, נוכל להבחין כאן במגרעת בגודל זהה, יחד עם גוף עשוי פלדת אל-חלד וזכוכית למסך ולגב המכשיר.

על פי מספר דיווחים נוספים, רוכשי האייפונים בסדרה הבאה צפויים להיפרד לשלום מהמטען הכלול באריזה, כך שבאריזה נוכל למצוא רק את מכשיר האייפון וכבל טעינה. את ראש המטען ניתן יהיה לרכוש בנפרד עבור תוספת של כ-50 דולרים לראש מטען מהיר בהספק של 20 וואט, מה שמעיד על שדרוג מצידה של אפל מטעינה בהספק של 18 וואט לטעינה בהספק של 20 וואט.