שר האוצר לשעבר משה כחלון שכר לאחרונה משרד באחת הקומות העליונות של מגדל משה אביב ברמת גן.  במקום זה שוכנים משרדי ההנהלה של בנק מזרחי טפחות. מדובר במשרד צנוע המשתרע בשטח של כ־40 מ"ר, ודמי השכירות נאמדים בכמה אלפי שקלים לחודש.

המשרד נועד לשמש את השר לשעבר לצורך פגישותיו העסקיות ופעילותו באזור המרכז באמצע השבוע. בסופי השבוע הוא ממשיך להיפגש עם אנשי עסקים בחיפה. מאז פרש מפוליטיקה מקפיד כחלון שלא להיות מעורב או להתבטא בעניינים שוטפים. עם זאת, הוא ממשיך להיות פעיל מאחורי הקלעים. 

העובדה שכחלון פרש מהפוליטיקה מבלי להשאיר אחריו אויבים מקילה את השתלבותו במגזר העסקי. הוא פעיל כיום בנושא מיזמי נדל"ן וחיבור של אנשי עסקים ובעלי הון בתחומי השקעות שונים. עם זאת, הוא מקפיד שלא לבצע השקעות שיעמידו אותו לפחות בשלב המיידי במצב של ניגוד אינטרסים. בהקשר זה ניתן להזכיר את חברותו עם איש העסקים קובי מימון, מבעלי קבוצת ישראמקו ואירפורט סיטי.

כפי שפורסם ב"מעריב", כחלון בוחן הצטרפות לקרן השקעות בלונדון המתמחה במדינות המפרץ בכלל ובקטאר בפרט, כך שהסכם השלום עם האמירויות עשוי להקל עליו. נוסף לכך, בוחן השר לשעבר הצטרפות כיועץ חיצוני לארגון המדינות המפותחות ה־OECD. בעניין זה הוא זוכה להערכה רבה משר הכלכלה לשעבר של פורטוגל ד"ר אלברטו פררה. האחרון משמש בדרג בכיר מאוד בארגון המדינות המפותחות.