שימי ודניאל, זוג מהצפון, הזמינו חופשה בבית המלון קלאב הוטל בטבריה. באחד הימים, כאשר ירדו לבריכה עם מספר מחבריהם, הם נתקלו, לטענתם, בהתנהגות משפילה והומופובית מצד עובדי בית המלון. השניים נכנסו אל הבריכה וכמו כל זוג, הרשו לעצמם להיות צמודים. הם קיווי ליהנות כמו שאר אורחי המלון, אך ברגע אחד מצאו את עצמם מחוץ לבריכה. לדבריהם, קב"ט המלון ניגש אל הזוג ודרש מהם לצאת מהבריכה בטענה: "לאורחי המלון לא נעים לראות זוג הומואים בבריכה".

רגע ההתנצלות במלון קלאב הוטל (צילום: מתוך פייסבוק)

בפוסט חשוף, על המקרה, שפרסם שימי הוא כתב: "האם השהות במלון מותרת לסטרייטים בלבד? שוב איני מאמין שבשנת 2020 עליי להתבייש בזוגיות שלי, לאיזה דור אנחנו מגדלים את הילדים שלנו?". שימי כתב, כי הוא מרגיש שבזמן שהוא אפשר לעצמו להיות כמו כולם הוא נפגע. הוא מספר כי הוא חווה השפלה ונדרש לצאת מהבריכה, לעיני כולם, על מנת שלא יהיה חשוף בהבעת רגש.

שימי ודניאל המושפלים יצאו מהבריכה וניגשו אל מנהל הבריכה. הם הסבירו לו את הסיטואציה הלא נעימה שחוו. כתוצאה מכך, מנהל הבריכה עלה במערכת הכריזה ואמר: "אני כאן, בשמי ושם רשת קלאב הוטל, אנחנו רוצים להתנצל בפני בני הזוג על עוגמת הנפש שנגרמה להם. אנחנו במדינה דמוקרטית וזו זכותו של כל אחד לעשות מה שהוא רוצה ואיך שבא לו".

"לצערי הנזק נעשה. עוגמת הנפש וההשפלה שחוויתי מול בן הזוג שלי, חבריי לעבודה ושאר אנשים שאיני מכיר הייתה קשה לי מנשוא. ובכנות איני חושב שסטרייט/ הומו/ לסבית או כל אדם ממגזר כזה או אחר צריך להגיד מודר מהחברה שלו". כך כתב שימי בעמוד הפייסבוק שלו.

בתגובה מבית המלון נמסר: "מדובר בזוג שהתחבקו והתנשקו בבריכה בנוכחות ילדים וקהל רב באופן שהביך את המתרחצים. ללא קשר למגדר, אכן הקב"ט העיר להם. לבקשתם של הזוג, ניתנה התנצלות פומבית בנוכחותם בכריזה בבריכה לפנים משורת הדין תוך הבנה לרגשותיהם, למרות שלא הייתה כל כוונה לפגוע. חשוב לציין כי לאירוע אין כל קשר לזהותם וכי מרשי מוקיר ומכבד את הקהילה הגאה ומשתף עמה פעולה במסגרת פרויקטים משותפים. ניתנה גם התנצלות ואף הוצע פיצוי לפנים משורת הדין". 

הפוסט שכתב שימי, אחד מבני הזוג