לפני יומיים (ראשון), במהלך הלילה, שררה סופת ברקים ורעמים חזקה בכל העיר טורונטו. קולי סטיבנסון, תושב העיר יצא החוצה לצפות במזג האוויר הסוער ותיעד רגע עוצר נשימה. בסרטון, ניתן לראות את רגע הפגיעה של הברק באנטנת התקשורת של מגדל ה-CN, המבנה הגבוה ביותר ביבשת אמריקה. הסרטון שצילם סטיבנסון, הסביר את הסיבה לבעיות התקשורת שקרו בעקבות הפגיעה. 

רגע פגיעת הברק במגדל ה-CN (צילום: רויטרס)

אך אל דאגה, המגדל מוכן היטב לפגיעות הברקים. לאורך המגדל, ישנה סדרה של רצועות נחושת מוליכה ברמה גבוהה המאפשרת לאלקטרונים לנוע בקלות. רצועות אלו ניזונות ממוטות הארקה מסיביים הקבורים מתחת לפני הקרקע המגנים על המגדל מפני פגיעה. המערכת המורכבת, שבנויה במיוחד בשביל מקרים כאלו, עומדת במבחן לא מעט. בעקבות גובהו הרב והקרינה שפולט המגדל מראשו, מגדל ה-CN נפגע מברקים, בממוצע, כ-75 פעמים בשנה.

מגדל ה-CN בטורונטו, קנדה, הוא מגדל תקשורת בגובה של כ-553.33 מטרים. בהקמתו, ובמשך יותר מ-30 שנה הוא היה המבנה הגבוה בעולם שעמד על תלו ללא תמיכה חיצונית. מאז 2010 הוא נותר המבנה הגבוה ביותר ביבשת אמריקה. ייעודו של המגדל היה לשימוש אמצעי התקשורת השונים בקנדה (רדיו וטלוויזיה) ובראשו יושבת המסעדה הגבוה ביותר בעולם.