חתונה בבריטניה יצאה משליטה לאחר שהכלה מצאה את עצמה על הדשא, רבה עם אחד האורחים. ביום שישי האחרון, התקיימה חתונה במועדון הרוגבי פנלן בעיר סוונסי, אנגליה. התקרית החריגה תועדה על ידי אחד האורחים שהגיעו לחתונה. הסרטון פורסם לראשונה בפורום Trashy/r ובתיאור הסרטון נכתב המשפט: "כן, זו כלה שמתקוטטת על הדשא". בסרטון אפשר לראות את הכלה, כשהיא לבושה בשמלת הכלולות שלה, מרביצה לאחד האורחים על הדשא מחוץ לאזור בו התקיימה החופה. 

הסרטון הוויראלי מיום החתונה

המשתמש שהעלה את הסרטון, צילם אותו והוא הזדהה בתור אחד החברים של הכלה. בנוסף, הוא צילם את חברתה הטובה של הכלה, ששתתה קצת יותר מידי על הרצפה. "ראיתי אותה נופלת ופשוט השארתי אותה שם כי היא הייתה שיכורה", אמר הצלם. הבחור שצילם את הסרטון הבהיר כי אף אחד לא נפגע באותו האירוע. ייתכן וריב ביום החתונה, זו מסורת משפחתית של הכלה, צוין בפרסומים אודות המקרה.  

צוות העובדים החליט בסופו של דבר לקרוא למשטרה ולהשתלט על המקרה. זאת, אחרי שעוד כמה מחבריה של הכלה הצטרפו לקטטה. השוטרים שהגיעו למקום הורו להפסיק את האירוע ופיזרו את האורחים חזרה לביתם. 

מטעם מועדון הרוגבי נמסר בהודעה בפייסבוק: "אנו מודעים לסרטון שהופץ אמש מהמועדון. מדובר היה באירוע פרטי ואף אחד מהגורמים לא היה קשור למועדון. אנו מקווים שכולם יצאו בסדר מהמקרה. צוות המועדון התקשר למשטרה באירוע על מנת להפסיק אותו ולטפל בפצועים. התנהגות מסוג זה יכולה לגרום לפציעות משנות חיים".

הסרטו,ן שהפך לוויראלי בין רגע, גרף אחריו מאות אלפי תגובות. אדם אחד כתב: "אם ככה זה בחתונה, דמיין את הגט", אחר כתב: "אפילו החתונות בזום נראות יותר קלאסיות מהחתונה הזו".