קים קרדשיאן, כוכבת הסדרה "משפחת קרדשיאן" המשודרת בערוץ E!  כבר 18 עונות, הודיעה לפני כשעה לעוקביה באינסטגרם שהסדרה תגמר בעונה ה-20 שלה. 

בפוסט שפרסמה כתבה קים: "למעריצים המדהימים שלנו. בלב כבד קיבלנו את ההחלטה הקשה כמשפחה להיפרד מ'משפחת קרדשיאן'".

"אחרי מה שיהיה 14 שנה, 20 עונות, מאות פרקים ותוכניות ספין-אוף רבות, אנו אסירי תודה לכולכם שראיתם אותנו במשך כל השנים האלה - דרך התקופות הטובות, התקופות הרעות, האושר, הדמעות והיחסים והילדים הרבים. ננצור לנצח את הזיכרונות הנפלאים ואינספור האנשים שפגשנו בדרך".

"תודה לאלפי הפרטים והעסקים שהיו חלק מהחוויה הזו והכי חשוב תודה מיוחדת מאוד לריאן סיקרסט על האמונה בנו, לערוץ E! על היותנו השותף שלנו ולצוות ההפקה שלנו בונים / מוריי, שבילינו אינספור שעות בתיעוד חיינו. העונה האחרונה שלנו תעלה בתחילת השנה הבאה בשנת 2021".

קים קרדשיאן (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)
קים קרדשיאן (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)

"בלי "משפחת קרדשיאן", לא הייתי במקום שאני נמצאת בו היום", המשיכה קים. "אני כל כך אסירת תודה לכל מי שצפה ותמך בי ובמשפחתי ב -14 השנים הנפלאות האחרונות. הסדרה הזו הפכה אותנו למי שאנחנו ואהיה חייבת תמיד לכל מי שמילא תפקיד בעיצוב הקריירה שלנו ושינוי חיינו לתמיד".

אחותה של קים, קלואי קרדשיאן פרסמה פוסט בו כתובים אותם הדברים ועליו חתומים בני המשפחה קריס, קורטני, קים, קלואי, רוב, קנדל, קיילי וסקוט. 

אם המשפחה, קריס קרדשיאן, פרסמה את הפוסט של קים ואת הפוסט של קלואי בחשבונה באינסטגרם. קרובי משפחה שונים ציינו גם הם דרך הסטורי את הפוסטים המדוברים. 

קים קרדשיאן, קורטני קרדשיאן (צילום: Getty images)
קים קרדשיאן, קורטני קרדשיאן (צילום: Getty images)

כזכור, שידורי העונה ה-18 של הסדרה "משפחת קרדשיאן" נקטעו עקב מגפת הקורונה, ושידורי התוכנית צפויים לחזור בעוד כשבוע וחצי (18.9). הבשורה באה במפתיע למעריצים, אשר במשך חודשים עקבו אחרי חזרת שידורי התוכנית, ולא צפו הכרזה על סיומה. 

סיום התוכנית נראה עבור הצופים כמפתיע עבור כל בן משפחה שאינו קורטני קרדשיאן, שהעידה בעונות האחרונות שאינה נהנית להצטלם לסדרה או להיות מפורסמת. פרישתה שהסתמנה מהתוכנית עשויה הייתה "לעבור חלק" כמו שקרה עם בני משפחה אחרים כמו אחיה רוב. 

קורטני קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורטני קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קניה ווסט, בעלה של קים קרדשיאן, אשר חווה לאחרונה התפרצות מאנית-דיפרסיבית שגרמה לו לתקוף את משפחת קרדשיאן, הגיב בזלזול לביטול הסדרה, העלה תמונה שלו עם קים מתוך התוכנית בליווי הכיתוב "'משפחת קרדשיאן מגיעה לסוף והעונה האחרונה בתחילת 2021. עצובים לראות את זה? אני לא" ובליווי אימוג'י צוחק.

ווסט כזכור התפצל ממשפחת קרדשיאן זמנית, הודה כי פרידה היא אופציונליות עבורו ועבור קים, ועבר לגור בוויומינג. על אף שהזוג נפגש וניסה לשקם את יחסיו, לא ידוע האם הצליחו לשקם את הקשר.

קים קרדשיאן קניה ווסט נורת' ווסט (צילום: gotham gettyimages)
קים קרדשיאן קניה ווסט נורת' ווסט (צילום: gotham gettyimages)