כולנו הותקפנו מתישהו על ידי זבוב מעצבן, מהסוג הרועש שמכרכר סביב בלי הפסקה. פנסיונר בן 82, התכוון לאכול את ארוחת הערב שלו, כשזבוב התחיל לזמזם ולהציק לו. כאשר הוא ניסה להרוג את הזבוב, העניינים יצאו מכלל שליטה והבית התפוצץ.

התאונה, הבלתי נתפסת, התרחשה שבוע שעבר בכפר קטן בפרנקול-שנאו שבצרפת. על פי דיווחי ה-BBC, כאשר הזבוב החל לזמזם בלי הפסקה, כדי להפטר מהחרק המעופף, הפנסיונר השתמש במחבט חשמלי שנועד כדי להרוג זבובים ויתושים. הוא רק לא ידע שיש דליפת גז בביתו.

כאשר הזבוב התעופף מעל הכיריים במטבח, והמבוגר רדף אחריו עם המחבט החשמלי, המחבט בא במגע עם הגז הדולף והתגובה בין השניים גרמה לפיצוץ. בעקבות הפיצוץ, נהרס כל המטבח וגם חלק מהגג ניזוק. באשר לאיש והמחבט, הוא נפל אל הרצפה ובעקבות כך, הוא לא ספג פגיעות קשות. הייתה לו כוויה אחת על היד והוא הועבר לבית החולים בליבורן לטיפול.

מסתבר, שזו אינה הפעם הראשונה שאירוע מהסוג הזה קורה. בשנת 2018, אדם שרף לעצמו בטעות את הבית כאשר הוא השתמש במנורה כדי להיפטר מעכביש. ובאשר לסיפור שלנו - האיש אינו מורשה לחזור לביתו והוא שוהה באתר קמפינג בזמן תיקון הבית. ומה עלה בגורל הזבוב? התשובה נותרה כתעלומה.