"כוח משחית": יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', עלה הבוקר (רביעי) לשידור בתכניתו של גדי נס ב-104.5FM, והתחייס להצעה מטעמו להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את מערכת המשפט והפרקליטות, "קבוצה קטנה מנסה לנהל לנו את החיים. אם נתניהו יבוא להצבעה - הוא יוכיח שהוא לא ממשלת שמאל, שהוא מכר את משרד המשפטים, הכלכלה והביטחון לשמאל", הסביר והוסיף בנוגע לאפשרות של בחירות נוספות כי "לא נשב עם לפיד וגם לא עם ליברמן, שהוא איש מסוכן וציני".

"יש משפט שאומרים על פוליטיקאים שהם כוח משחית, זה מה שקרה למערכת המשפט הישראלית. המערכת החזקה צברה כוח שמצופפת שורות ומחפה, לא מוכנה להודות בטעויות או להתנצל ולתקן. כל פעם שיש ביקורת יוצאת במתקפת נגד, זה מהפך שהפך למסוכן.  המערכת יכולה לעצור אנשים, לחקור ולהשחית כל אחד מאיתנו ועם אפס ביקורת ובקרה ואין מי שישים רגל על הברקס ויעצור", תקף סמוטריץ'. 

"המטרה שלנו היא שיהיה גוף בלתי תלוי שיבקר את מערכת החוק - והפרקליטות לא שיתפה פעולה. מי יחקור את הפרשה שהתפרסמה על חקירות נתניהו? המשטרה? ממש לא. המשטרה לא יכולה לחקור את עצמה. הם חברים, ישנים, עובדים ביחד והם גם מטייחים ביחד. מדוע החוקר פעל בניגוד עניינים מובהק עם אויבת של משפחת נתניהו וזה לא נחקר? איך מסבירים שמח"ש חשבה שצריך לחקור אז המשטרה מפעילה מכבשים שזה המפכ"ל אלשיך כדי לטייח ולטשטש. המערכת לא יודעת לחקור ככה עם ליאת בן ארי וגם רות דוד", הוסיף. 

אז מה האזרחים הפשוטים יכולים לחשוב?
"צריך לקרקע את אמון הציבור. כמו שבית המשפט מרשיע אדם ואז הופך אותו לעבריין. זו התנהלות שערורייתית והתסכול שלי הם ראש הממשלה נתניהו שמגדל את המפלגה הזאת, אני ביקשתי להקים ועדת בדיקה פרלמנטרית למערכת החוק והפרקליטות.  יו"ר הכנסת אמר שהוא ממליץ להעלות את ההצעה שבוע הבא כנתניהו ממריא לארצות הברית ואחר כך נכנסים לחגים. פעם קודמת נתניהו ברח וחצי מהליכוד ברחו הם פשוט לא באו ואם הם היו באים היא הייתה עוברת.  והיום אפשר להעביר את ההצעה הזאת. אגב, אני מבטיח שאם היא תעבור השרביט יעבור לליכוד לביצוע".