צריך להקים חזית להצלת המדינה. ככה פשוט. חזית שתכלול את כל מי שמאמין שהמדינה, מוסדותיה, יציבותה וסדריה חשובים יותר מאינטרסים אישיים, פוליטיים, צרים וזרים. חזית של כל מי שמאמין שהאמת חזקה מהשקר. חזית של כולנו: ימין ושמאל, שחור ולבן, דתי וחילוני, ספרדי ואשכנזי, יהודי וערבי. כולנו חיים כאן יחד. 

כולנו תלויים זה בזה. כולנו באותה סירה. מדינה בלי מערכת חוק, בלי שלטון חוק, בלי מערכת אכיפה, בלי בתי משפט, בלי משטרה, בלי פרקליטות, בלי שומרי סף - היא מדינה בפשיטת רגל. ישראל נראית בשבועות האחרונים כמי שמסתחררת במהירות עצומה למערבולת שפשיטת רגל תיראה קייטנה לידה.

החזית להצלת ישראל צריכה לכלול את כל הישראלים הפטריוטים. כו־לם. מטרתה אחת: לבלום את פירוק מוסדותיה של מדינת ישראל. הפירוק הזה מתרחש לנגד עינינו הנדהמות בקצב הולך וגובר. זה התחיל בהיסוס, טיפין טיפין, והפך לנחשול מטורף. ראש הממשלה מתייצב ערב ערב ומשקר במצח נחושה לתושבי ישראל, ממציא מציאות ומשווק אותה להמונים. 

בנימין נתניהו על התוכנית הכלכלית

עכשיו מתברר שיעקוב אבו אלקיען לא היה מחבל, הוא בסך הכל היה פיון נוסף במאמציהם של רוני אלשיך ואביחי מנדלבליט להפליל את נתניהו. החזית להצלת ישראל צריכה לשרטט קו אדום ולבלום עליו את המתנקשים במדינה. זה עכשיו, או לעולם לא. זה המחסום האחרון. כל הסכרים כבר נפרצו. המשלטים נפלו. אנחנו לא בדקה ה־90, אלא בזמן הפציעות. בקרוב מאוד יהיה מאוחר מדי.

בימים אלה צריך כל אחד להתייצב מול מצפונו. כן, גם אתם בליכוד, חברי הכנסת השקטים. אלה שיודעים את האמת. אלה שיודעים שאף אחד לא תפר תיקים לראש הממשלה. אלה שזוכרים מה אמר אותו ראש ממשלה כשהמערכת חקרה את קודמו ובסופו של דבר שיגרה אותו לכלא. אלה שיודעים שאביחי מנדלבליט הוא אדם ישר ורוני אלשיך, על אף שהוא כנראה טועה מאוד בפרשת אלקיען, לא קשר קשר עם הקרן החדשה, קרן וקסנר והג'יהאד להדיח את בנימין נתניהו. 

בנימין נתניהו (צילום: אביר סולטן, פול AFP)
בנימין נתניהו (צילום: אביר סולטן, פול AFP)

אתם, שקראתם אתמול את רשימת ששת השקרים בנאום נתניהו ויודעים שהיא מדויקת. אתם, שמבינים מה בדיוק קורה כאן ומהן ההשלכות של מכונת ההשמדה היעילה שמופעלת מבלפור ודורסת את כולם: המשטרה, הפרקליטות, הפרקליטה המלווה, פרקליט המדינה, היועץ המשפטי לממשלה, השופטים, מערכת המשפט, ואתמול הגיע גם תורו של ראש השב"כ. כולם מושלכים אל המאכלת, כל אחד בתורו. מי שלא יעצור את זה עכשיו, יושלך אף הוא.

המדינה זקוקה לרפורמות. מערכת אכיפת החוק זקוקה לרפורמות. לתיקונים. להגברת השקיפות, חיזוק מנגנון ביקורת ושינויים רבים נוספים. 11 שנים רצופות הוא היה בשלטון ויכול היה לבצע את כל זה. הוא לא טרח. היה לו נוח ככה. עכשיו הוא נזכר לשגר צי של דחפורים להשמדתה המוחלטת של המערכת. כאילו שיש כאן מערכת שלטון חוק חליפית. כאילו שאפשר יהיה להשתקם ממהלך כזה. כאילו שאפשר יהיה להתנהל ללא מוסדות שלטוניים וממלכתיים. כאילו ששלטון החוק זה צעצוע שאפשר לפרק ולהרכיב.

בית המשפט העליון (צילום: אלכס קולומויסקי, פול)
בית המשפט העליון (צילום: אלכס קולומויסקי, פול)

צריך לעצור את זה. כולנו. כחול לבן צריכים להבהיר לבנימין נתניהו היום בבוקר שאם הוא לא מפסיק מיד את ההתנקשות במדינה שבראשה הוא עומד, הם מפרקים את החבילה המפוקפקת. בליכוד צריכים לקום חברי הכנסת האמיצים ולהגיד לאיש הזה די. לא לכך נבחרת. הסר ידיך ממדינת ישראל. בכל רחבי הקשת הפוליטית צריכים לקום אנשים שיודעים את האמת ולהגיד אותה. כן, גם נפתלי בנט. 

הוא יודע את האמת מצוין. הוא היה שם. גם עיתונאי ימין ישרים ופטריוטים, ובורכנו ברבים כאלה, צריכים להבין שיש גבול לכל תעלול. זה לא עניין של ימין או שמאל. זה הרבה יותר פשוט: אין לנו ארץ אחרת. אין לנו מרחב תמרון. אין לנו את הלוקסוס לטעות או לשגות. זה עכשיו, או שיהיה מאוחר מדי.