תל אביב היא העיר המרכזית והגדולה של המדינה שלנו. גם אם מבחינת כמות האנשים או הגודל הפיסי שלה היא לא הכי גדולה מבין הערים השונות בארץ, היא המטרופולין העיקרי שלנו והלב הפועם של המדינה. כל דבר שתרצו למצוא בעיר תצליחו למצוא, מצד אחד מדובר ביתרון משמעותי כי אם אתם מחפשים לדוגמא ספר בתל אביב תעלנה לכם הרבה אפשרויות ואז תוכלו פשוט להתלבט ולקבל המלצות ולבחור. מצד שני כאשר יש הרבה ביקוש יש גם הרבה היצע וההיצע הרב הזה יכול לבלבל שכן אם אתם מחפשים לדוגמא רופא שיניים בתל אביב אז יהיו לכם הרבה אופציות לבחירה ועכשיו מגיעה המשימה הקשה יותר- לבחור רופא שיניים בתל אביב.

איך בוחרים רופא שיניים?

אם אתם מחפשים רופא שיניים אז יש כמה דרכים טובות להחליט לאיזה רופא שיניים ללכת. וזה לא תלוי מקום כך שגם אם אתם מחפשים רופא שיניים בירושלים או שאם אתם מחפשים רופא שיניים בתל אביב הדרכים לבחירה והסטנדרטים לבדיקה הם אותו הדבר.  כך שאם אתם מתלבטים לגבי לאיזה רופא שיניים בתל אביב (או בכל עיר אחרת לצורך העניין) ללכת אז קבלו כמה דרכים שתעזורנה לכם להחליט:

  1. בדקו מה קופת החולים שלכם מציעה לכם ומה הביטוח שלכם מכסה. אם אתם מבוטחים דרך קופת החולים יש לכם את האפשרות לקבל מגוון טיפולי שיניים דרך קופת החולים חלקם ללא עלות נוספת וחלקם בעלות מסובסדת ולכן חשוב שתבדקו זאת קודם. כמו כן אם אתם מבוטחים באופן פרטי סביר להניח שפוליסת הביטוח שלכם מכסה לא מעט טיפולים ביניהם טיפול שיניים (ואם היא לא מכסה אז כדאי שתקבעו שיחה דחופה עם סוכן הביטוח שלכם בנושא!) אז לפני שאתם רצים לקבל טיפול שיניים כזה או אחר אצל רופא שיניים פרטי רצוי שתבדקו מול קופת החולים אליה אתם משתייכים ואת פוליסת הביטוח שלכם.
  2. בדקו מה תחום ההתמחות של רופא השיניים- אם אתם צריכים רק בדיקה שגרתית או סתימה קטנה אז סביר להניח שכל רופא שיניים יוכל לטפל בכך לספק לכם את השירות הנדרש. אבל אם אתם צריכים טיפול שורש מסובך או השתלת שיניים או אפילו ביצוע של פעולה כירורגית פשוטה או פעולה כירורגית מורכבת חשוב שתבחרו בשירותיו של רופא שיניים שמתמחה בתחום ויודע לבצע את הטיפול בצורה הטובה ביותר. ישנם רופאי שיניים שמבצעים את כל הטיפולים ומתמחים בהשתלות וישנם רופאי שיניים שמבצעים רק השתלות ולכן חשוב שתבדקו ותבחרו בהתאם.
  3. תשוו מחירים- ברגע שאתם בוחרים בשירותיו של רופא פרטי קחו בחשבון שכל רופא שיניים (או כל רופא בכלל לצורך העניין) יכול לדרוש איזה סכום שהוא רוצה לדרוש עבור הטיפול שהוא נותן. מדובר בשוק פרטי ואם רופא השיניים מאמין שזה המחיר שמגיע לו מותר לו לבקש אותו. עם זאת- ישנו טווח מחירים מקובל לכל טיפול רפואי ובכלל זאת גם לטיפולי שיניים ולכן חשוב שתשוו מחירים בין רופאי השיניים על אותו טיפול שהוא מציע בכדי להחליט באיזה רופא אתם בוחרים במידה וזהו שיקול משמעותי עבורכם.
  4. תבקשו המלצות- חשוב מאוד שתקבלו המלצות על רופא השיניים שבחרתם לפני שאתם הולכים לקבל אצלו טיפול. תשאלו אנשים איך הוא מתנהל ואיך הוא מתנהג, כמה סבלנות יש לו ואם הוא נעים ועדין כמו שרופא שיניים צריך להיות. אל תתביישו לשאול גם שאלות על הצוות המטפל בכדי שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.