ג'ודי שלום ניר מוזס עמדה בימים האחרונים בעין הסערה התקשורתית, זאת בעקבות הפרסום בחדשות 12, בו נכתב כי "חשדות לניגוד עניינים בחקירת נתניהו - 'טויח על ידי המשטרה והפרקליטות'". היא שוחחה היום (שישי) על הנושא עם ניסים משעל בסיום תוכניתו ב-103FM, ובהמשך דיברה על הנושא גם בפתח תוכניתה, המשודרת אחריו. 

"היה שבוע לא קל. אבי לא רגיל להיות בכותרות וכשהתחלנו לצאת אמרתי לו שהוא יהיה פחות אנונימי ממה שהוא רגיל. מדובר בחוקר ישר כמו פלס בלי אג'נדות בכלל", אמרה המגישה, וציינה לשאלת משעל כי הופתעה מהפרסומים. "ברור שהם באו בהפתעה אבל אני חייבת לתת קרדיט לעמית סגל. גם אני כעיתונאית הייתי עושה את מה שהוא עשה. אני לא צינית. אני חושבת שהוא עשה את עבודתו. הציניות הייתה באיך שהגישו את זה ואיך ששייכו את זה לחקירות ביבי. אתה יודע שרוטנברג לא היה קשור לחקירות נתניהו בשום צורה ועניין, אמרה. 

ראש הממשלה עשה בזה שימוש.
"אתה יודע מה חצי הכוס המלאה? שאתה מגיע לראש הממשלה נכנס בך ומייחס לך דברים גם אם זה המצאות. זה כיף, פאקינג ראש הממשלה. לא סתם אחד. למאות שזה שקרים ופייק ניוז. זה היה מאוד מחמיא. ניסים, עליך ראש הממשלה דיבר בכל כך הרבה מסיבות עיתונאים?".

הוא לא אוהב אותך בלשון המעטה.
"אני בכלל לא בטוחה בזה. אני והוא היינו ביחסים מאוד טובים ותמיד היה נחמד ואדיב כשנפגשנו בארבע עיניים".

אני מעריך את הכנות.
"הורדנו במשקל קצת. כשאתה מואשם בהאשמות שווא, אתה מסתכל על עצמך ובעיני כשאדם שלם עם עצמו זה הדבר הכי חשוב".

בפתח התוכנית שלה אמרה ג'ודי כי זה היה שבוע לא קל בכלל, ואף התייחסה לחשיפת עמית סגל על אודות הקשר שניהלה עם החוקר אבי רוטנברג. "פנו אלי השבוע להתראיין, כשזה היה חם, ורצו שאגיב על הדברים. רציתי להגיד שאפו לעמית כמה ששנאתי את מה שהוא אמר, ובאופן מוחלט חלק מהדברים הוצאו מהקשרם והובנו לא נכון, שאפו על החשיפה. אין ספק שהוא שיחק אותה". 

עוד הוסיפה: "נקלענו למריבה שאנחנו בכלל לא צד בה. הגישה שלי הייתה 'שיקפצו לי, באמת לא מזיז לי'. הרי לא אבי ולא אני לא עשינו דבר שהוא לא בסדר, ואלו הן העובדות. לא משנה מה אומר או כתב מישהו. מי שרוצה לפרשן פירושים שיפרש כיד הדמיון. כמו אותו הכתב שביקש לדעת אם בפגישה הראשונה אמרתי לאבי שהוא חתיך. תגיד, מה זה פאקינג קשור לעניין? זה הסגנון שלי, אני לא זוכרת אם אמרתי לו את זה".

לדבריה, כשאדם לא מרגיש שהוא עשה משהו לא בסדר או לא חוקי אז הוא יכול להתבדח כמה שבא לו, וזה הסגנון שלי. "ככה אני מדברת ואני אומרת מה שבא לי, גם אם זה לא נראה לך. אני רוצה להגיד לכם שהיום בבוקר לפני שהגעתי לרדיו אמרתי למנקה הרחוב שלי שיש לו עיניים יפות, והבאתי לו אספרסו כמו שאני מביאה לו מדי פעם. מה אסור להחמיא? אסור לי להגיד למי שמנקה את הרחוב שיש לו עיניים יפות", שאלה מוזס, "החיים גם ככה קשים. בואו ניקח אותם יותר בקלות". 

בהמשך הודתה: " אני רוצה להגיד לכם שבן הזוג החננה והישר כמו פלס שלי, הוא אדם שהעבודה הייתה כל חייו, ועבד לפעמים 24 שעות. זה כל כך מקומם, כל כך לא פייר. בחיים הוא לא התערב בדבר שמייחסים לו, לא משנה רחשי הרקע. כשהבוס שלו שאל אותו אם יש לו קשר איתי, הוא ישר אמר 'כן - אבל מה זה שייך?'. המשפט של הבוס שלו היה 'יש דברים בקנה שאתה לא יודע עליהם עדיין'. מבינים?  ובכך התכוון המפקד לחקירת אחי האהוב, שבאמת נסגרה בחוסר אשמה, ואילו אבי הועבר ליאחב"ל להיות ראש צוות הלבנת הון. זאת האמת היחידה".

"דבר נוסף שתדעו שאבי לא היה מעורב בחקירות ביבי, זה נורא מחמיא שראש הממשלה מדבר עליך בפרהסיה, אבל חשובה בעיני האמת. זה הכי חשוב. אם כבר מדברים על אבי, אז אם מישהו באמת זקוק לעורך דין פלילי ופתירת בעיות בעסקים הוא והשותף שלו הם הטובים והעמוקים ביותר ואני ממליצה בחום. תכלס, זה נורא הזוי להתחיל תוכנית עם השטות הזו, אבל הבטחתי לאור, מנהל הרדיו, כי אני נורא מחשבנת לו ומעריכה אותו מאוד. נראה לי הזוי להתחיל תוכנית עם זה, אבל אין מה לעשות, כנראה שצהוב מוכר".