קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, הודיעה כי תחל במכירה מוקדמת של מכשיר הפרימיום-ביניים החדש Xiaomi Poco X3. המכשיר ישווק בישראל בגרסת 6GB RAM+128GB אחסון. ה-Poco X3 כולל סוללה ענקית, מהגדולות ביותר בקטגוריה - 5,160mAh, שתספיק לכשני ימי עבודה ממוצעים. סוללת הענק של המכשיר נטענת דרך שקע USB Type-C ובאמצעות מטען מהיר בהספק של 33 וואט, המצורף באריזת המכשיר ללא כל עלות נוספת

כמו כן, מכשיר הפרמיום-ביניים החדש לבית מותג פוקו מגיע עם מערך צילום מתקדם, הכולל ארבע מצלמות אחוריות: חיישן 64 מגה פיקסל ראשי של חברת סוני מדגם IMX682, עם פיקסלים בגודל 1.6 מיקרו-מטר בטכנולוגיית 4-in-1 Super Pixel, שמאגדת כל ארבעה פיקסלים לכדי פיקסל אחד מדויק, בהיר וחד יותר; מצלמת 13 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה; וזוג חיישני 2 מגה פיקסל המתפקדים כמצלמת מאקרו ומצלמת עומק, לטובת שיפור צילומי התקריב והפורטרט.

Xiaomi Poco X3 (צילום: יח''צ שיאומי)
Xiaomi Poco X3 (צילום: יח''צ שיאומי)

בנוסף, המכשיר כולל קורא טביעות אצבע שממוקם בצידו הימני, זוג רמקולים סטריאופוניים, שקע 3.5 מ"מ לחיבור אוזניות ו-NFC. המכשיר מונע על ידי Android 10 וממשק המשתמש Poco Launcher 2.0. גודל המסך שלו 6.67 אינץ', עם שוליים דקים מאוד, וחור קטנטן למצלמת סלפי ברזולוציה של 20 מגה פיקסל. 

מחיר במכירה המוקדמת: 1,099 ש"ח (הרוכשים יקבלו אוזניות נטולות חוטים מדגם Xiaomi Mi True Wireless Basic 2 בשווי 149 ש"ח במתנה)
מחיר מומלץ לצרכן: 1,249 ש"ח

המכשיר יגיע בצבעים כחול ואפור, וישווק עם 24 חודשי אחריות של היבואן הרשמי, קבוצת המילטון. את ה-Poco X3 ניתן יהיה להשיג בסניפי רשת חנויות Mi Store, אתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים: KSP, מחסני חשמל , אייבורי, וואלה שופס, , Last Price ועוד.