שעות בודדות לאחר ששוחרר למעצר בית והורחק מחתונות לאחר שתועד מרקיד המונים בכפר נחף, נעצר רפעת אל אסדי, אחד מגדולי הזמר הערבי בישראל, לאחר שהפר את תנאי שחרורו. המשטרה ביצעה את מעצרו, והוא הובא לתחנת המשטרה לחקירה. הבוקר (ראשון) יתקיים דיון בבית משפט השלום בעכו בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. במשטרה הדגישו כי "נמשיך לפעול למען שמירה על איכות חיי התושבים, תוך אכיפה בלתי מתפשרת בעבירות בריונות ומסכנות חיים".

בתוך כך, המשטרה סגרה במהלך סוף השבוע בתי עסק במרכז תל אביב, בגין הפרת תקנות שעת חרום - נגיף הקורונה. במהלך הפעילות נסגרו בצו מנהלי ארבעה בתי עסק בהם נמצאו ליקויים ואי עמידה בהנחיות (מספר מבלים מעל המכסה המותרת - לעיתים אף פי שלושה מהמותר, אי הקפדה על עטיית מסכות, אי שמירת מרחק בין המבלים במקום ועוד). המקומות המדוברים נסגרו לפרקי זמן של בין שלושה לשבעה ימים.

המשטרה בפאב שהפר את הנחיות התו הסגול (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות האכיפה השוטרים עברו בין בתי העסק ובמקומות בהן נצפו הפרות של תקנות צו בריאות העם. ניתנו אזהרות לאחדים ובמקרים אחרים זומנו בעלי המקום לשימוע בפני קצין משטרה.

מהמשטרה נמסר כי "קטיעת שרשרת ההדבקה חיונית לשמירה על בריאות הציבור והיא תתאפשר רק באמצעות שיתוף פעולה ואחריות אישית וציבורית של כל אחד ואחת מאיתנו".