גבר בן 27 הורשע בשבוע שעבר ברצח ונגזר עליו העונש – שני מאסרי עולם ותוספת של 835 שנות מאסר. דמרקוס דונל פארקר שחי בצפון מזרח ארקנסו, ארה"ב, הואשם ברצח ממדרגה ראשונה של קצין המשטרה המקומית, אוליבר ג'ונסון.

ג'ונסון היה תושב מערב ממפיס ששירת כקצין משטרת פוסרט סיטי בזמן מותו. באירוע הירי, פארקר ירה מרכבו לעבר חברי כנופיה מיריביו, כאשר כדור תועה נכנס דרך חלון ביתו של ג'ונסון והרג אותו.

הודעה על גזר דינו של פארקר

עורך הדין התובע המחוזי, סקוט אלינגטון, הודיע כי חבר המושבעים במחוז קיטנגדן מצא את פארקר אשם ברצח מדרגה ראשונה של אוליבר ג'ונסון באפריל 2018. חבר המושבעים, שכלל 5 נשים ו-7 גברים, מצא את פארקר אשם בסעיפים הבאים: פריקה בלתי חוקית של כלי נשק מרכב, שישה סעיפים של ניסיון רצח מדרגה ראשונה ו-15סעיפים של שחרור נשק בלתי חוקי. אם מחברים את כמות השנים שניתנו כעונש לפארקר בכל אחד מהסעיפים לעיל, כל זה מסתכם בסכום כולל של שני מאסרי עולם ותוספת של כ-835 שנים ברציפות.

את השוטר הנרצח ייצגו בבית המשפט עורכי הדין מייקל סנל ותומאס יאנג. לאחר גזר הדין הציע התובע אלינגטון: "התובעים סנל ויאנג עבדו בחריצות במשך מספר שבועות כדי להעריך מאות ראיות ולהביא לריצוי העונש המרבי. בלשי מערב ממפיס השקיעו רבות בהרכבת התיק וחבר המושבעים הקשיב לשני הצדדים. בסופו של דבר, הנאשם קיבל את העונש המקסימלי והוא ירצה אותו ברציפות. למרבה הצער, כל זאת לא יחזיר את השוטר ג'ונסון למשפחתו. אנו מקווים כי הם ימצאו נחמה בצדק שהושג עבורו השבוע".