סאטירה או קריאה לאלימות נגד עיתונאים? ינון מגל אמר היום (ראשון) בתוכניתו ב-103FM כי לו היה ראש הממשלה היה יורה בעיתונאים בנשק אוטומטי. במהלך דיון עם שותפו להגשת התוכנית, בן כספית, על הביקורת שמופנית כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר לפתע מגל: "אני במקומו כבר מזמן הייתי מוציא תת מקלע ויורה ב...לא רוצה להגיד שהייתי יורה בכולכם, בך לא, אבל בכל השאר, יורה. צרורות כמו ברמבו, עם השרשראות שיורד, כל העיתונאים ששנים צולבים אותו, כל יום שישי, צרורות". מגל החל לחכות את הרעש שיוצא בזמן ירי מנשק אוטומטי והוסיף  "רימונים – 23, 22, 21 - פוצץ".

כספית העיר לו ואמר: "בוא נשחזר מה שתית ואכלת מהבוקר - אני גם רוצה. אני לא יודע אם שמעת את עצמך, אבל אתה קראת עכשיו, זחוח ומבסוט, אתה קראת עכשיו לרצוח את העיתונאים שצולבים את ראש הממשלה".

על כך ענה מגל:  "זה היה קטע סאטירי כמו שבארץ נהדרת....עושים סאטירה אני מתנצל, חוזר בי". לאחר מכן, בציוץ בטוויטר כתב מגל בתגובה לביקורת נגדו: "אחרי שאיבד את השלטון ובעקבותיו את שמחת החיים מתברר שהשמאל איבד גם את ההומור (או שזה לא אותו דבר)".

מרדיו 103FM נמסר בתגובה כי "התחנה רואה בחומרה כל נסיון הסתה לפגיעה בעיתונאים ובחופש הביטוי והפעולה המלא שלהם. מדובר בנסיון לא מוצלח של המגיש, וזאת בלשון המעטה, להעמיד נקודה באופן סאטירי, שהתפרש בקרב מאזיננו באופן בלתי ראוי ופוגעני. הוא מיד חזר בו והתנצל בשידור חי. הובהר לינון שלהתבטאויות מסוג זה, גם אם נאמרות בבדיחות הדעת, אין מקום בשידורינו.  103fm מאחלת שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל".