כבר שמענו סיפורים על אנשים שראו את החיים אחרי המוות או דיברו עם כוח עליון. לזלי, צעירה בריטית, מאמינה שהיא אחת מהם. לאחר מאבק בדלקת ריאות קשה, היא הפסיקה לנשום ומתה מוות קליני. לפני שהיא הספיקה לעבור החייאה, היא טוענת שהיא דיברה עם ישות טלפתית. 

לזלי סיפרה לקרן למחקר חווית המוות העולמי: "פשוט הפסקתי לנשום ומיד הרגשתי תחושה מעקצצת ומחשמלת שהתחילה בקצה ראשי ועברה לאט לאורך כל גופי עד אצבעות הרגליים. ברגע שזה נעצר הבנתי שאני מרחפת מעל גופי והחדר התמלא באור זוהר", כך על פי עיתון Express הבריטי. 

לאחר מכן היא סיפרה כי נדלק גוף התאורה בחדר. לזלי ניסתה להתקרב אליו והרגישה כאילו היא מתקרבת אליו. לטענתה, היא סיפרה כי הרגישה שיש איתה מישהו נוסף בחדר. "לא יכולתי לראות נוכחות גברית אך הרגשתי שמישהו שואל אותי במוחי אם אני רוצה להישאר או ללכת. אמרתי לו שאני רוצה להשאר".

לפתע, מספרת לזלי, היא חזרה לגופה והתגלתה בה המחשבה – כל הדתות טועות. היא סיפרה כי כעת היא מאמינה שיש אלוהים ויש חיים אחרי המוות אך הוא לא מפחיד. "לימדו אותי לפחד מאלוהים. היום אחרי החוויה שעברתי אני רואה באלוהים שלום ואהבה", תיארה לזלי.

מדענים סבורים כי יש הסבר טבעי לחזיונות כפי שקרה ללזלי. ד"ר סם פרניה קובע כי ראיית אנשים בזמן מוות קליני אינה מהווה עדות לחיים שאחרי המוות. סביר יותר להניח שהמוח רק סורק את עצמו כטכניקת הישרדות.