לרגל השנה העברית החדשה בצל קורונה, השיקה הבוקר YES את לוח השידורים החדש שלה לשנה העברית הקרובה (2020-2021) שכולל מספר שיא של הפקות מקור (31 במספר), הישג חסר תקדים לאחת התקופות הקשות שעברו על עולם הקולנוע והטלוויזיה.

בין הסדרות שיעלו השנה: "מעילה" בכיכובם של יהודה לוי ודאנה איבגי המבוססת על סיפורה של אתי אלון, "מלכת היופי של ירושלים" המבוססת על הרומן רב המכר של שרית ישי לוי בכיכובם של מיכאל אלוני, מלי לוי, ישראל אוגלבו והילה סעדה, "הטבח", המספקת הצצה אל מאחורי הקלעים של מסעדת שף בכיכובם של רותם סלע, גורי אלפי וגל תורן.

"מלכת היופי של ירושלים". קרדיט: YES

בנוסף יעלו הסדרות "בני אור" – דרמת פשע בכיכובם של עדן פינס ועמיר בניון (בתפקיד ראשון), "למה מי מת?", קומדיה רומנטית על זוג חולי סרטן בכיכובם של קותי סבג וליהי קורונבסקי, הסדרה "ריקוד האש" בכיכובו של יהודה לוי כרב בישיבה ו-PPS, סדרת ילדים ונוער בכיכובו של מרגי.

 
"הטבח". קרדיט: YES

בגזרת סדרות מצליחות שחוזרות בעונות חדשות: "יס מן" חוזרת בהשתתפות רותי ברודו, אביבית בר זוהר והזמרת דיקלה, "הבוזגלוס" בעונה חמישית וכן תעלה לאוויר עונה שלישית ל"שטיסל" בכיכובם של המועמדת לאמי, שירה האס, מיכאל אלוני ודבל'ה גליקמן.

בגזרת סרטי המקור שישודרו ב"יס דוקו" נחשף כי יעלה סרט תיעודי בבימויו של עופר פנחסוב על חייה של היוצרת והזמרת אהובה עוזרי שיכלול קטעי ארכיון נדירים וסיפורים מפתיעים ולא ידועים אודות זמרת הנשמה הראשונה בישראל. כמו כן, יעלה סרט דוקו על הכדורגלן המיתולוגי רוני קלדרון שנעלם באופן מסתורי.

"בני אור". קרדיט: YES

הדובדבן שבקצפת זו חשיפה על כך שבקרוב יחלו הצילומים לעונה הרביעית של הסדרה הישראלית-בינלאומית "פאודה".