חברת מדיגייט, חלוצה בתחום אבטחת סייבר וניהול של מכשור רפואי מחובר לרשת, הודיעה היום (שלישי) על השלמת גיוס סבב B בסך של 30 מיליון דולר בהובלת המשקיעה החדשה Partech, קרן השקעות גלובאלית המתמחה בקידום חברות טכנולוגיה ברחבי העולם. בסבב השתתפו גם המשקיעות הנוכחיות קרן YL Ventures, קרן U.S. Venture Partners (USVP) וקרן Blumberg Capital וכן, הצטרפה לסיבוב קרן Maor Investments. סך המימון הכולל של מדיגייט עד כה מגיע לגובה של כ- 50 מיליון דולר.

המימון צפוי לשמש את החברה למימוש החזון שלה להפוך לחברה המובילה באבטחת סייבר למכשור רפואי וביצוע ניתוחים אנליטיים לטובת טיוב יעילות תפעולית. כאמור, הזינוק הגדול בשימוש במכשור רפואי מחובר לרשת מוביל לעלייה משמעותית בהיקף ובמהירות שבה נתונים נאספים ממכשירים אלה, ומאפשר לארגוני בריאות להרחיב את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם ואת השירותים המוצעים למטופלים כגון שימוש בציוד רפואי לביש המיועד לניטור מטופלים, שימוש במכשירים ניידים לצרכים רפואיים ועוד.

מדיגייט מספקת פתרון אחד מקיף לארגוני בריאות, שלא רק יחזק את האבטחה שלהם מקצה לקצה, אלא גם יספק נתונים וניתוחים שיסייעו להם לשפר את היעילות התפעולית והאפקטיביות הארגונית, לצמצם עלויות ולשפר את השירות הניתן למטופלים ועוד.

"Partech היא קרן השקעות מקצועית ומתוחכמת מאד. עם הגיבוי והתמיכה שלה, נוכל להתרחב במהירות מעבר לשוק האמריקאי ולסייע לארגוני בריאות בכל רחבי העולם ליהנות מאותה הגנה וחסכון בעלויות שמהן נהנים ארגוני הבריאות בארצות הברית", הסביר יונתן לנגר, מנכ"ל ושותף מייסד של מדיגייט, "אנו מעריכים מאוד את התמיכה המתמשכת שקיבלנו מהמשקיעים שלנו - YL Ventures, USVP ו-Blumberg Capital ושמחים לצרף את Partech ואת Maor Investments עם כניסתנו לשלב הבא בהתפתחות שלנו".

עובדי חברת ''מדיגייט'' (צילום: באדיבות ''מדיגייט'')
עובדי חברת ''מדיגייט'' (צילום: באדיבות ''מדיגייט'')

הפתרון של מדיגייט נותן מענה לצורך בשמירה על הבטיחות והפרטיות של המטופלים על ידי איתור, זיהוי וניהול אוטומטיים של סיכוני האבטחה של כל המכשירים הרפואיים המחוברים לרשת. בנוסף, החברה מספקת יכולת ראשונה מסוגה לניהול וניתוח של הנתונים שנאספים על-ידי המכשירים לצורך ניהול מלאי המכשור הרפואי בארגונים. ההצלחה והצמיחה הגדולה שלהם נובעת, בין היתר, מהיכולת להראות כיצד נתונים הנאספים ממכשור רפואי וניתוח שלהם משפרים את היעילות ומביאים לחיסכון משמעותי בעלויות עבור ארגוני בריאות ברחבי העולם, ממערכות הבריאות הגדולות ביותר ועד לבתי חולים מיוחדים.  

ג'ין סיני, שותף כללי בקרן Partech ציין כי "הגישה החדשנית של מדיגייט לנראות, אבטחה וניהול של מכשור רפואי מעניקה לבתי חולים את הביטחון כי הם יכולים לאבטח ולנהל את המכשירים הרפואיים שהם מחברים לרשת שלהם". לדבריו, הצמיחה המשמעותית של החברה במהלך השנתיים האחרונות מעידה על כך שארגוני בריאות מציבים בראש סדר העדיפויות שלהם אבטחה של מכשירים מחוברים שאינם מנוהלים (unmanaged devices)".

יואב לייטסדורף, שותף מנהל בקרן ההון סיכון YL Ventures אמר: "את מדיגייט מוביל צוות יוצא מן הכלל והיא מציגה ביצועים שעולים על הציפיות הגבוהות ביותר שלנו. הייתה לנו הזכות לעבוד לצד היזמים מאז הקמת החברה לפני שלוש שנים, ואנו שמחים מאוד להמשיך ולקחת חלק פעיל במסע שלהם. ציון הדרך הנוכחי וההצלחה הגדולה מעידים על חזון ברור ואיתן של הגנה על כל ארגון בריאות מפני התקפות סייבר".

ז'ק בנקוסקי, שותף ב-USVP הוסיף כי "היכולת של מדיגייט להוות מקור יחיד ומקיף של מידע אמין על מכשור רפואי עבור מנהלים בארגוני בריאות קידמה את מסלול הצמיחה שלה. אנו שמחים מאוד לסייע להתרחבותה הגלובלית של החברה ולאימוץ הפתרונות שלה ברחבי העולם".  

ברוס טרגין, מנהל כללי ב- Blumberg Capital אמר: "כבר מתחילת הדרך האמנו כי הגישה הייחודית של מדיגייט הן בפן הטכנולוגי והן בפן העסקי ושל שותפויות תמצב את הפתרון שלהם כפתרון הטוב ביותר לארגוני בריאות, כפי שמעיד האימוץ המהיר שלו על ידי מערכות בריאות ובתי חולים מובילים ברחבי ארצות הברית".

כאמור, בעקבות ההשקעה הנוכחית צפויה החברה לגייס עובדים למרכז המחקר והפיתוח שלה בתל אביב.