בית המשפט המחוזי בלוד גזר אתמול שלושה מאסרי עולם על עמירם בן אוליאל, שהורשע ברצח בני משפחת דוואבשה בכפר דומא. סב המשפחה, חוסיין, התארח הבוקר (שלישי) בתוכניתם של ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM, שם סיפר על הגעגועים של הילד שנותר בחיים למשפחתו, והביע את דעתו על פרויקט התמיכה בבן אוליאל, שבן תומכיו נמצא גם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה.

זירת אירוע הטרור בדומא

יוכפז: מה חשבת על החלטת בית המשפט?
"חשבתי שיהיה דבר כזה, וכל הזמן רציתי שיהיה דבר כזה, אבל זה לא נתן לנו כלום. הוא לא החזיר את המצב של אחמד מלפני השריפה, הוא לא החזיר את האמא, הוא לא החזיר כלום". 

גולן: אתה שומע את עורך הדין של עמירם בן אוליאל שאומר שהוא לא הרוצח ושהוציאו את ההודאה שלו בכוח.
"שיגיד מה שהוא רוצה. פה יש בית משפט ובית המשפט הוא זה שקבע את זה. הוא רץ אחרי התיק הזה 4-5 שנים אז אם הוא רוצה שילך לבית המשפט העליון. אנחנו לא אומרים לו שלא ילך".

דוידוב: תשמע, הוא בכלל אומר שזה לא לאומני ואולי היו אצלכם כל מיני שריפות והצתות.
"תשמעי, אני בכלל לא יכול לענות על דבר כזה. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. זה לא אכפת לי".

יוכפז: מה דעתך על פרויקט התמיכה בבן אוליאל? אספו כמעט חצי מיליון שקל תוך שישים שעות, ובין התומכים היה גם הבן של ראש הממשלה יאיר נתניהו. מה אתה חושב על ההתגייסות הזו? 
זה לא איכפת לי, זה לא העניין שלי,  שיעשו מה שהם רוצים. אני יודע שהרבה אנשים תומכים בו. צריך לרוץ אחריהם ולשים אותם בכלא. הרי אם הוא לא יהיה בכלא יבואו עוד כמוהו וישרפו עוד בית ויהרסו עוד משפחה. אנחנו לא רוצים שיקרה דבר כזה".

דוידוב: ומה שלום הילד?
"הילד כל הזמן חושב ושואל על המשפחה שלו. אתמול ניסיתי לשים לו מסיכה כשהוא הלך לבית הספר, והוא לא הבין למה הוא לא מצליח כי אין לו אוזן, והמסכה לא יושבת לו על הפנים כמו שצריך. זה דבר קטן, אבל לא בשבילו, ואף אחד לא חשב על זה. מה אנחנו נגיד לו שהוא ישאל אותנו איפה האוזן שלו? פעם הוא היה קטן, אבל עכשיו הוא כבר ילד גדול, בן 11. והוא מתחיל להסתכל על עצמו לעומת החבר'ה שלו, לעומת הילדים האחרים בבית הספר". 

גולן: הוא מבין מה קרה בבית המשפט? זה מעסיק אותו בכלל? 
"אני לא משתף אותו. אני לא רוצה".

דוידוב: הוא מתגעגע?
"בטח שהוא מתגעגע. הוא כל הזמן שואל על המשפחה שלו. תשמעי, לפני שנה וחצי בני נפטר. אשתו הייתה בהיריון, וכשהילד נולד היא קראה לו עלי. הנכד אומר לי 'כל הכבוד, החזירו לי את אח שלי. הוא יהיה הגב שלי עכשיו במקום אח שלי'.