אב שביתו הקטינה נאנסה, תקף אדם שהוא האמין כי הוא האנס של בתו – אך התברר כי הייתה לו טעות בזיהוי. לואיס מנואל, אביה של הנאנסת, תקף בסכין והרג את דיוויד אנריקה החשוד באונס בתו. האירוע, שהתרחש לפני כשבועיים, תועד במצלמות האבטחה בכניסה לפרקליטות העירונית, בעיר ליאון שבמקסיקו. 

***קשה לצפייה***

התיעוד ממצלמות האבטחה (צילום: יוטיוב)

לפני יומיים (ראשון), אחרי שהסיפור פורסם ויצר סערה בכל רחבי מקסיקו, לשכת התביעות, במחוז גואנחואטו שבמדינה פרסמה הודעה רשמית לגבי האירוע. בהודעה נכתב כי דיוויד אנריקה לא אנס את בתו של מנואל וכי הייתה טעות בזיהוי. 

בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות את מנואל עומד בחנייה ליד מכונית, כאשר אנריקה משוחח עם זוג כמה מטרים לידו. כאשר אנריקה סיים את השיחה, הוא התרחק מבני הזוג לכיוון מנואל, כשהוא כלל לא שם לב אליו.

כאשר אנריקה התרחק, מנואל קפץ עליו במפתיע ודקר אותו בפלג גופו העליון. לאחר מכן, הוא המשיך להכות אותו באגרופים ובעיטות. אחרים ניסו לעצור את האירוע ולאחר שהפרידו בינהם, מנואל התרחק ושאר האנשים התקרבו לעזור לאנריקה.

מנואל עוכב לחקירה מיד בתום האירוע על ידי השוטרים התורנים מחוץ לבניין. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית במקסיקו, אנריקה נלקח לטיפול בבית החולים הסמוך ומת מפצעיו יום למחרת. לואיס מנואל נעצר על הריגת האנס, לכאורה, של בתו ונפתחה נגדו חקירה. בימים הקרובים הוא צפוי להתייצב בבית המשפט ולקבל את העונש על התקיפה שעלתה בחייו של אנריקה החף מפשע.