מי צריך בוסט לעמודי הרשת החברתית ולמה?
בעידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים, זה כבר לא סוד שכמות העוקבים ברשת החברתית היא מדד להצלחה. גם אם אתה עסק, וגם אם אדם פשוט בעל חשבון, האנשים בסביבה מודדים אותך לפי כמות הלייקים לכל פוסט או כמות העוקבים באינסטגרם. רמה כזו של בחינה, דורשת מכל אחד מאיתנו להשאר ברמת חשיפה ופעילות גבוה, או לפחות ליצור מצג של חשבון פעיל ומלא בעוקבים. בדיוק מתוך ההבנה הזו, נולדה חברת סושיאל בוסט שיודעת לתת לכם את הכלים המדויקים לקידום ברשתות החברתיות ובכך לחשוף אתכם לקהל יעד חדש, וגם את המוצרים שלכם והעסק שלכם. 

ומי שנמצא ברשת החברתית בטח גם יודע כמה זה לא פשוט ליצור תוכן לעמוד, במקביל לקידום ודחיפה עצמית כדי לצבור קהל, לייקים ועוקבים. ומתוך ההנחה שאנחנו לא באמת יודעים איך עובד האלגוריתם של אינסטגרם ולמה הוא מקדם פוסטים כאלה על פני אחרים, מתחדדת העובדה שצריך אנשי מקצוע רציניים ואמינים שיידעו לתת לנו עזרה במקומות בהם אין לנו כלים.

אותם כלים יעזרו לכם לתת דחיפה אמיתית לחשבון העסקי, לשפר לכם את התדמית ובהמשך גם להביס את המתחרים שלכם. כי ככל שהחשבון יראה יותר פעיל, נעקב ומלא בלייקים ומעורבות, יותר לקוחות ירגישו שמדובר בעסק איכותי ואמין ויעדיפו לבחור בכם על פני בעלי מקצוע אחרים.

קניית לייקים באינסטגרם
לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו גוללים פיד באינסטגרם ונתקלים בתמונות או פוסטים שיש להם מאות ואלפי לייקים ותגובות, וגם אנחנו מחליטים לתת להם לייק. אפילו במקרים בהם אנחנו לא ממש אוהבים את התמונה ולא מתחברים לתוכן של הפוסט. 

אז למה בעצם אנחנו עדיין ניתן לייק לאותה תמונה? מתוך רצון להיות חלק מקבוצה, ומתוך פחד לפספס מה שאחרים עושים. הפעולה הזו היא בעצם תגובה פסיכולוגית טבעית ואוטומטית שקיימת אצל כל בני האדם. כשאנחנו רואים תמונה שיש לה הרבה לייקים, המוח שלנו מקבל מיד רושם שמשהו טוב קורה שם, שזה משהו איכותי, מצחיק, אהוב, ואם כל כך הרבה אנשים עשו שם לייק, כנראה מדובר בתמונה טובה.

 התגובה שלנו היא מיד לתת גם לייק, מתוך צורך להיות "כמו כולם". מתוך אותה הבנה פסיכולוגית, ייצרו חברת סושיאל בוסט כלי לקניית לייקים אמיתיים באינסטגרם שהמטרה שלו היא לתת דחיפה לפרופיל העסקי או האישי שלכם. כמו שאומר המשפט הידוע- fake it until you make it. 

כי אם תיצרו את האשליה והתחושה שהפוסטים שלכם מלאים בלייקים, מעורבות ועניין, גם העוקבים ירגישו שמדובר במשהו טוב שקורה אצלכם ויתנו לייק בעצמם. כך בעצם יוצא מצב שאותם לייקים אמיתיים קנויים יצברו אל הפוסט המון לייקים אורגניים ויחד איתם גם קהל עוקבים חדש. ולא רק זה, עצם זה שהעמוד שלכם ילך ויגדל ויצבור עוד ועוד לייקים ועוקבים, יצור תחושת בטחון אצל העוקבים הקיימים שלכם שירגישו שאכן בחרו נכון לעקוב אחריכם, שכן עוד ועוד אנשים מסכימים איתם שהבחירה בכם היא נכונה ומוסיפים לייק או עוקב.

סוף סוף תוכלו לתת לתוכן המדהים שלכם, או לעסק המיוחד שלכם את החשיפה שמגיעה לו. הרי לא משנה כמה אתם מוכשרים, או כמה המוצרים שלכם איכותיים ושווים, אף אחד לא באמת יידע על כך אם לא תגדילו את החשיפה שלכם ברשת החברתית על ידי קניית לייקים באינסטגרם. וכדי לשחק במגרש של המקצוענים, אתם צריכים איתכם צוות של מקצוענים שידע לקחת אתכם לשלב הבא.

קניית עוקבים באינסטגרם
בדיוק כמו שמספר לייקים גבוה לפוסט או תמונה, מעיד על מעורבות גבוהה ואפילו איכות, כך גם מספר עוקבים גבוה מעיד על דף בעל עניין ותוכן איכותי. בעזרת קניית עוקבים באינסטגרם, תוכלו לשפר את תדמית העסק שלכם ובכך ליצור תחושה ואפקט של אמון בשירות שאתם נותנים. חשבו מה קורה לכם בתור לקוחות שמחפשים נותן שירות ברשת החברתית ונתקלים בעמוד בעל מספר עוקבים נמוך ודל שכמעט ואין בו מעורבות או עניין. אוטומטית המוח שלנו מסיק מזה שמדובר בבעל מקצוע שהוא פחות טוב, פחות מבוקש וכנראה גם פחות מעניין. 

מדהים כמה המוח האנושי שולל מיד עסקים שהעמוד שלהם לא נראה טוב מבחינה תדמיתית, מבלי שום קשר לטיב השירות. כאן נכנסת לתמונה חברת סושיאל בוסט ועזרת לכם לשלב את היכולות העסקיות שלכם, יחד עם הנראות הנכונה בצורה שתגרום לאפקט של יציבות, אמינות ועניין בפרופיל שלכם ברשת החברתית. ותאמינו או לא, בעידן של היום, לפעמים כל מה שבעל עסק צריך, זה חשבון אינסטגרם מדהים ומלא עוקבים כדי לגייס לקוחות ועבודה. כל זה, מבלי שבכלל התחלנו לדבר על האיכות של העסק. מתוך כך, יצרו סושיאל בוסט כלי מדהים בעזרתו תוכלו לקנות עוקבים לעמוד שלכם, העסקי או בפרטי, ולתת לו את החשיפה שמגיעה לו על ידי שירות קניית עוקבים באינסטגרם. ככל שיהיו בעמוד יותר ויותר עוקבים, זה ימשוך עוד עוקבים אורגניים שיבינו שמדובר בעסק רציני עם המון עניין וקהל רחב. וכמו תנועת העדר בתחום הלייקים, גם כאן מדובר בכמות אדירה של חשיפה שתוליד גם מעורבות וקידום בשאר מרחבי הרשת.

לא רק לבעלי עסקים
ואם חשבתם שרק בעל עסק או נותן שירות, זקוקים לתדמית יציבה וחשיפה ברשת החברתית, תחשבו שוב. בעידן של היום, כולנו נמדדים דרך כמות הלייקים והעוקבים שלנו באינסטגרם. זה יכול לבוא לידי ביטוי בראיון עבודה, בשיחת חולין עם חברים ואפילו בדייט ראשון. ההצלחה שלנו היום כבני אדם חברותיים, כאנשים מעניינים ואינטראקטיביים בעולם הדיגיטלי, נמדדת דרך כמות החשיפה שלנו ברשתות החברתיות. ואם תרצון להודות בכך או לא, גם אתם מודדים את האנשים סביבכם דרך האינסטגרם. כשיש למישהו שאנחנו מכירים כמות עוקבים ענקית בעמוד, או כמות לייקים מפוצץ לכל פוסט, זה מתרגם לכוח. והכוח הזה יכול לשמש אתכם בכל מקום שתגיעו אליו. 

אז גם אם אתם יוצרי תוכן שרוצים להעביר מסר, או סתם כאלה שאוהבים לשתף את העולם בכל דבר קטן במהלך היום, כדאי שתכירו את הכלים של סושיאל בוסט לקידום החשבון שלכם ותתחילו להנות ממתיחת פנים תדמיתית לחשבון האינסטגרם וגם לאופן שבו הסביבה תופסת אתכם. ואם תתמידו ביצירת תוכן איכותי ומעניין, בשילוב קניית לייקים באינסטגרם או קניית עוקבים באינסטגרם, תוכלו אפילו להתפרנס מזה. אם יש משהו אחד בולט מהעשור האחרון בעידן הדיגיטלי שלנו, זה היכולת לתרגם את החשיפה והעניין ברשת החברתית- לפרנסה. ואפילו פרנסה גבוהה.

זה הזמן להתחיל לשחק במגרש של הגדולים ולקחת את התדמית שלכם ברשת אל השלב הבא. ואם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן וכסף מיותרים, כדאי שתכירו את המקצוענים בתחום שמחזיקים בכל הידע, הכלים והניסיון בתחום שיוכלו לעשות את זה הכי מדויק ומהיר עבורכם.