הזוגות מתחילים לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ, לעומתם, הזוג היחיד שבא לנו לראות, נפרד מזמן. וסינדרום הישרדות מראה אותותיו. נפתח בציטוט ממילון אלה שושן: "החיוך שלהם יותר פייקי מהציצי שלי. חיוך מזויף יותר מהחזה של אלה". מה אפשר להגיד, אני נמס מאלה, כולי לאבי דאבי ואנחנו רק בפרק 5, אך הפעם הזוגות בזוגיות מתחילים לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ. לעומתם, הזוג היחיד שבא לנו לראות, נפרד מזמן. הפוסט-זוגיות של וובה ואלה מוצלחת יותר מהזוגיות של רוב הזוגות הנשואים, שחיים בארמגדון.

אסף ונתא צולחים את משימת הכביסה, לו רק הם היו עושים כביסה בארץ. בינתיים וובה ואלה תלויים בין שמיים למים, מהר מאוד אלה מתרסקת לתוך המים, כמו שאומרים, הגיעו מים עד נפש. שמישהו אחר ירוץ במקומה, היא ציפתה לטיפול אולסטאר לא לסלמונלה. דרך אגב, מה זו המשימה הילדותית של תפוחי האדמה? פעם נוספת נגמרו להפקה הרעיונות והם שלפו משימה מספר "הפעלות למסיבת גן"?

המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

זוג הזינות, אן וירדן, שמות פרסה לליאן ואביתר, זוג נשוי. תודה זינות, עם כל פרק אנו נחשפים יותר לבלתי שהיא ליאן. בטוח שהיא צועקת "למה לא פותחים עוד קופה?!" כשהיא עומדת בתור בסופר. היא חולת שליטה וברגע שהיא שמה כיסוי עיניים היא מאבדת שליטה, אביתר מנסה להרגיע אותה, אבל זה כמו לנסות להרגיע שור בדרום אדום.

ליאן ואביתר במבחן זוגיות, ממליץ להם להעתיק מאש ואליס, אך הטונים עולים והפיוז מתקצר, מהמירוץ למיליון הם ירוצו לרבנות. בינתיים, הזינות מסיימות מבלי ליפול למים וכל הכפר יוצא לראות את בגדי הים החשופים שלהן, אי אפשר שלא לפרגן, במירוץ למיליון הן נראות מיליון דולר.

גילי בוגנים וטלי, אחים זוהרים, נהנים לאסוף תפוחי אדמה, עושים הכל בכיף ורוגע, הם בקט-ווק למיליון. שי ושני מאשימים את כל העולם ואחותו בפישול של שי, אך הפישול האמיתי הוא של שני, שמפרה את ברית הדמים שכרתה עם אליס ושמה לה פרסה.

המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

כצפוי, וובה ואלה חטפו פרסה, נכפית עליהם משימה נוספת, מנסים להיפטר מהם כאילו היו תפוח אדמה לוהט. בינתיים, כל הזוגות מקבלים מעטפות צהובות, אפילו וובה ואלה מסיימים את הפרסה, בעוד שליאן ואביתר ממשיכים לריב. הם נותרים אחרונים, לבדם בשדה, מאוכזבים היות והחלו את היום ראשונים ובסופו של יום, ירדו לתחתית הטבלה.

ישנה הרגשה כללית של הידרדרות בתוכנית, הפרקים מתקצרים, פתאום משימות נמתחות מפרק לפרק, הזוגות מדברים ומדברים, והמירוץ לא מתקדם. אני קורא לזה סינדרום הישרדות, השתלטות על לוח המשדרים, המירוץ למיליון משודרת כמעט בכל יום, אך בפועל, טוחנים מים. אגב, כנראה משימה שעוד נראה בעונה הנוכחית.