מרצה לצרפתית באוניבסריטת בוסטון, ארה"ב, נמחצה למוות בתאונת מעלית לפני יומיים (שני). פרופסור קארי אוקונור, בת ה-38, העמיסה ארגז כבד על המעלית כחלק ממעבר דירה אל הבניין שבו עמדה לגור - כשלפתע קרסה המעלית למטה בין הקומות. 

הבניין הישן הוקם בשנת 1920. המעלית המדוברת פועלת בדרך כלל באמצעות מערכת בעלת שתי דלתות, כלומר, על מנת שהמעלית תפעל יש צורך שהדלת הראשונה תיסגר ורק אחריה הדלת השנייה. ליאן סקורזוני, אחת השכנות, הציעה לאוקונור עזרה בהעברת חפציה ולכן נכחה באירוע. היא מאמינה כי ייתכן שהארגז הכבד הפעיל את החיישן במעלית שהחלה לפעול בפתאומיות, כך סיפרה לעיתון Boston Globe האמריקאי.

פרופסור קארי אוקונור (צילום: BU University)
פרופסור קארי אוקונור (צילום: BU University)

סקורזוני סיפרה כי אוקונור ניסתה כמה פעמים להכניס את הארגז למעלית ללא הצלחה. כשהיא כבר הצליחה להכניס את הארגז, נשמעה צרחה אדירה. כאשר אוקונור נפלה מטה, סקורזוני, סיפרה כי היא ראתה ידיה של אוקונור נתלות בין פתח המעלית לדלת. "זו הייתה סיטואציה מחרידה", כך אמרה. אוניברסיטת בוסטון שיתפו בעמוד הפייסבוק שלהם את הידיעה וכתבו: "אנו אבלים על האובדן של המרצה שלנו לצרפתית, קארי אוקונור. היא תשאר זכורה בזכות התשוקה שלה לשפה ולהוראה".

בעל הנכס אמר למערכת החדשות CBS Boston כי המעלית נבדקה בשנה האחרונה ולא היו בה תקלות. לפי דיווחי המשטרה המקומית, לאחר שהם הגיעו למקום האירוע, הם ראו את הכבלים המנותקים של המעלית שצנחה. הם הוציאו מפיר המעלית את הארגז הכבד של אוקונור. האירוע הקשה נותר בחקירה.