"דבר מוזר": השדרן מאיחוד האמירויות, שהוטרד אתמול על ידי עיתונאית חדשות 12, דנה ויס, בעת שהיה בשידור חי במהלך סיקור חתימת ההסכמים בין ישראל לבין מדינתו, התייחס היום (רביעי) לתקרית המביכה, וצייץ כי "להיות בשידור חי זה דבר רגיל", אך הוסיף כי "שמישהו מבקש לראיין אותך בעודך משדר - זה דבר מוזר".

כזכור, הכתבת הייתה במצב רוח לוחמני במיוחד אתמול, כששמה לעצמה מטרה לערוך "הסכם שלום טלוויזיוני" עם השדרן מהאמירויות, בעת שנשלחה לסקר את המאורע ההיסטורי בבית הלבן. היא פנתה אל הכתב בזמן הצילומים, וביקשה ממנו שוב ושוב להצטלם לצידה לטלוויזיה הישראלית. 

דנה ויס, חדשות 12 (צילום: צילום מסך)
דנה ויס, חדשות 12 (צילום: צילום מסך)

למרבה הצער, הכתב סירב להצעותיה החוזרות ונשנות של ויס. בשלב מסוים הקניטה אותה המגישה יונית לוי, וטענה כי הסירובים העיקשים נראים "כמו עילה למלחמה "וכי השדרן "יבין מה זה הישראלים". בהמשך, הייתה לוי מפויסת יותר בדבריה וניסתה לרכך את המכה, כשאמרה כי "אנחנו רק חותמים היום על ההסכם - אולי נחכה יום יומיים לפני שאנחנו עולים לשידור משותף".

לאחר התקרית, התראיינה העיתונאית לתכנית "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", ואמרה: "ראיתי שהסרטון של התקרית הזו הפך ויראלי. חשבתי שזה יהיה קטע נחמד, אני יודעת שאם היו ניגשים אלי באמצע שידור הייתי שמחה ועושה מזה חגיגה. זה לא הלך אבל בסדר".

"מיד אח"כ אני והכתב נפגשנו, שוחחנו, אמרתי לו שאני מצטערת שהפרעתי לו במהלך השידור. הוא אמר שהכל בסדר וקבענו לשדר יום אחד מתל אביב או מירושלים", הרגיעה ויס.