יוסי גרינשטיין, שהיה הכתב הכלכלי של "מעריב" במשך כשלושה עשורים, הובא אתמול למנוחות בגבעת שאול בירושלים. גרינשטיין ז"ל, יליד כפר יהושע שחי בגפו, נפטר בביתו בירושלים בגיל 66, אך דבר מותו נודע רק ימים אחדים לאחר פטירתו. ליוו אותו בדרכו האחרונה בני כיתתו מכפר יהושע, קרובי משפחה וחבריו בתקשורת.

הוא החל את עבודתו במערכת "מעריב" בירושלים בשנת 1987, לאחר שעבד ככלכלן בכיר בקק"ל. במשך שנותיו הרבות בעיתון הוא סיקר את משרד האוצר, את בנק ישראל ואת הוועדות הכלכליות בכנסת, וקנה לו שם של עיתונאי מקצועי ומוערך. צוות הדוברות בבנק ישראל הדליק אתמול נר נשמה לזכרו בשם כל אנשי דוברות הבנק לדורותיהם ועובדי הבנק.

חברו, העיתונאי צבי זרחיה ספד לו: "כעיתונאי כלכלי ותיק של 'מעריב' נחשבת לחרוץ, יסודי, מקצועי ואמין, שמנתח את כל הנתונים של התקציב, הגירעון, האבטלה והצמיחה עוד לפני שהגיעו טבלאות האקסל והמחשבים. סיקרת במרץ כל כך הרבה שרי אוצר, מנכ"לי אוצר, תקציבי מדינה, עסקאות חבילה ותוכניות כלכליות מהפכניות לייצוב המשק, עד שכבר קשה לספור.

"יוסי, היית אדם חביב, אנושי, נעים הליכות ומאיר פנים. תמיד סייעת למי שביקש עזרה, ואף פעם לא ביקשת או רצית כלום. צר לנו וכואב לנו מאוד על לכתך, יוסי. נוח על משכבך בשלום. אנחנו כבר מתגעגעים".

יוסי גרינשטיין הותיר אחריו אח, שדרן הרדיו לשעבר גבי גזית.