הסגר הראשון היה חוויה לא פשוטה לרובנו, כאמור, כשאי אפשר לצאת - אנשים יוצאים מדעתם. קשה להיות סגור בבית וקשה להיות יוטיובר, שילוב השניים קשה מנשוא. היוצרים מצאו עצמם מטפסים על הקירות ויורדים חזרה עם יצירות שמיד הועלו ליוטיוב. להלן סקירת קליפים מרחבי יוטיוב ישראל, מהויראלי עד הברוטלי, מהנורמלי עד הקטסטרופלי, מהפוטנציאלי עד ה-"לא נראה לי". ספרו עד חמש, דלגו על הפרסומת, מתחילים. 

קטסטרופלי

"יש לו קורונה"

דקה. שישים שניות. האם גם זה יותר מדי לקאבר של מקרנה עם מילים על נגיף הקורונה?

לקליפ 19 אלף צפיות, כלומר, 19 אלף דקות, עשיתי את החשבון, זה 13 יום. כמעט שבועיים של מקרנה.

לא הספיק לכם? הנה בונוס למיטיבי לכת, הראפר בוקי ברימיקס למקרנה של "טייגה": "שר אוצר, אני פה קצר, שחרר לנו כסף, אני פה נגמר".

חשבתם שנפטרתם מהמקרנה? כמו הקורונה, היא חוזרת לעוד סיבוב עם אלי גלפרין והילדים. גם שיר זה קצר אך מכיל מפגן חריזה מרשים ל"קורונה". לא צריך להיות מומחה לאפידמיולוגיה כדי לרסק את כפתור "הירשם" ולהכריז על ויראליות. תהנו.

שיר הקורונה הרשמי - אלי גלפרין והילדים


פוטנצאילי

אטרף הקורונה לא פסח על להקת אטרף. מחילה על משחק המילים המטורף. בכל מקרה, רוצים להיות כוכבים לרגע בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית? רוצים לגרום לדודה לצחוק? פשוט שלחו את "אני ושולה בהסגר" ותקטפו את פירות ההצחקה. בונוס אם אתם מכירים מישהי בשם שולה, אני לא, תכתבו בתגובות "שולה".

אטרף - אני ושולה בהסגר (גרסת קורונה)


רע לי

דוכין ונמצ'ק, לא, אלה לא כוכבי ילדים, אלא ארקדי דוכין ו...נמצ'ק (???). דואט ראפ מלנכולי, עצוב כמו מספר הצפיות - 871. אולי נמצ'ק הוא שם דבר בסצנת האימו-ראפ, אני לא יודע, לא חיפשתי, אין צורך לזהם עוד את פיד ההמלצות ביוטיוב שלי.

דוכין & נמצ׳ק - קורונה טיימז 

ויראלי

כשצוללים עמוק ביוטיוב מוצאים פנינים. להבדיל משאר הרשימה, הקליפ הבא הוא לא שיר שעוסק בקורונה, הוא פשוט קליפ מדהים. קליפ שנתקלים בו באמצע הלילה ומבינים שהגיע הזמן לסגור את יוטיוב וללכת לישון. כל מילה מיותרת ולמרות זאת אני ממשיך להקליד, חשוב לי שתלחצו פליי ותיחשפו לעולם שכולו טוב.

שלא נדע מצרות ונגיפים, נתראה בסקירה הבאה של תוצאות הסגר השני, תהיו לי בריאים ומלאי חן. 

קורונה טיים