שני חקלאים שהכירו לפני 20 שנה בעיירה הקטנה קארמאנטשייר שבווילס, סיימו את החברות ביניהם בדרמה מזעזעת. אנדרו ג'ונס, בן ה-52, מואשם בימים אלו בגין רצח של חברו מייקל אולרי, בן ה-55 ואב לשלושה, שניהל רומן עם אשתו. בזמן כתיבת שורות אלו המשפט עדיין נמשך. מר ג'ונס הודה במפגש עם אולרי אך מכחיש את הרצח. הוא אמר לשוטר, אד קוטברטסון, בבית המשפט: "אני נסער מהעובדה שהיא נהנתה לשכב איתו יותר מאשר איתי. היינו עושים את אותם דברים אך היא נהנתה איתו יותר".

ג'ונס גילה על הרומן בין חברו הטוב לאשתו, ראיינון, בספטמבר 2019, כאשר הוא ראה הודעה חריגה בטלפון של אשתו הוא החליט, ביחד עם בתו, לעקוב אחר תנועותיה ושיחות הטלפון שלה. אחרי שהוכחה הבגידה של גברת ג'ונס, בעלה התעמת איתה והיא אמרה לו שהרומן שלהם הסתיים כיוון שאולרי לא רצה לעזוב את אשתו. 

על פי בית המשפט שאחראי על התיק, מערכת היחסים הסודית בין גברת ג'ונס ולאולרי לא הסתיימה כך. הזוג השתמשו בטלפונים שונים על מנת לקבוע מפגשים ביער או במכון הכושר ששניהם התאמנו בו. הם קיימו שיחות אינטימיות וגרפיות והמשיכו להיפגש בסתר. 

הבעל, שגילה כי אשתו בוגדת בו בשנית, בכך שמצא את הטלפון הסודי ששמרה בין ערמות הבגדים שלה, החליט לעשות מעשה קיצוני. הוא שלח הודעה בשמה של אשתו לאולרי דרך הטלפון הסודי, ופיתה אותו להיפגש ביער בחווה של מר ג'ונס. אין לדעת מה קרה במפגש המסתורי ביניהם אך דבר אחד ברור – הוא הסתיים ברצח. 

על פי החשד, ג'ונס רצח את אולרי ברובה מסוג קולט 22 ולאחר מכן העביר במלגזה את גופתו אל תוך חבית ושרף אותה. בסופו של האירוע, ג'ונס שלח לאשתו הודעה בה הוא כתב: "אני כל כך מצטער". גופתו של אולרי מעולם לא נמצאה, אך פיסת רקמה אנושית, שתואמת ל-DNA של אולרי, נמצאה בתחתית חבית שמן חלודה בחווה. בנוסף, רכבו נמצא נטוש ונעול על יד נהר הטאו שבמחוז. 

התובע בתיק, ווילאם יוז, אמר: "הרצח תוכנן בקפידה ובוצע על ידי אנדרו ג'ונס שנקט בצעדים מתוחכמים כדי לכסות ולהשמיד את הראיות על פשעו, המקרה רחוק מלהיות תאונה". ראיינון ג''ונס שהתה בזמן הרצח בבית החולים אחרי שהיא, כביכול, נפלה מהמיטה אחרי שאמרה לבעלה שהיא לא אוהבת אותו יותר.