הטלפון הנייד החכם החדש מבית סמסונג, ה־Galaxy Note20 Ultra, מגיע בעיצוב מרשים ויוקרתי, נעים למגע ונוח להחזקה, אבל בעיקר מציג עוצמה שמתבטאת בעבודה, צילום ויכולות גיימינג. נתחיל בתצוגה. לראשונה בסדרת Note‏, Galaxy Note20 Ultra מציע תצוגה מלאת חיים עם קצב רענון של 120 הרץ, לחוויית צפייה מרשימה בתכנים וכמובן בזמן משחקים תובעניים. 

המסך, בגודל 6.7 אינץ' FHD ברזולוציית 1080×2400, מתאים את עצמו אוטומטית לתוכן המוצג, כך שהוא ממטב את חיי הסוללה. המכשיר משתמש בסוללה חכמה ויכולות טעינה מהירות, כך שלרוב לא תמצאו את עצמכם ללא כוח. המראה והתחושה של המכשיר מאוד מרשימים, הגוף דקיק וחזק, ולמרות גודלו מתרגלים אליו במהירות ביד.



המכשיר כולל מעבד 8 ליברות עם נפח זיכרון אחסון של 256 ג'יגבייט וזיכרון מעבד של 8 ג'יגבייט RAM, זאת לעומת הדגם שמופץ באירופה, עם זיכרון 12 ג'יגבייט RAM ותמיכה בדור 5. המכשיר כן נוטה להתחמם בצדו האחורי יחסית מהר בשימוש בבהירות גבוהה מדי או בזמן משחק ממושך, אבל כיסוי טוב יסגור לכם את הפינה הזו. מהצד של הביצועים לא הבחנתי בשום גמגום או עצירה גם כשהפעלתי כמה אפליקציות תובעניות אחת אחרי השנייה.

מערך ארבע המצלמות של המכשיר אף הוא מאוד מרשים ותואם את מה שהתרגלנו לצפות לו מהטלפונים הניידים בטווחי המחירים האלה. הוא כולל מצלמה אולטרה רחבה 12MP, מצלמה רחבת זווית 108MP, מצלמת טלפוטו 12MP ומצלמת סלפי 10MP. מערך המצלמות התאים את עצמו לעידן הרשתות החברתיות, עם אפשרויות לצלם סטילס ווידיאו באיכות של עד 8K, ועם יכולות עריכה מתקדמות כמו הפחתת רעש או הוספת פילטרים ואפשרויות שיתוף מהירות לרשתות החברתיות.

מובן שמה שמבדיל את ה־Note מהמכשירים האחרים זה העט המצורף, שאם בהתחלה אנחנו חושבים למה אנחנו צריכים אותו, בסוף לא מבינים איך חיינו בלעדיו. מעבר לאפשרות לכתוב על המסך, להכין פתקים או לצייר בשביל הכיף, הוא גם מאוד פונקציונלי לעבודה ולצילום מרחוק. 

חמש פעולות חדשות של ה־S Pen הופכות ניווט ללא צורך במגע במכשיר שלך - כגון חזרה למסך הבית או ביצוע צילום מסך - לפשוט כמו הזזה של פרק כף היד. לסיכום, אף שמדובר באחד המכשירים היקרים בשוק, והוא חסר את היכולות של גרסתו האירופית, האולטרה 20 עוצמתי ומלא בתכנים שמחזיקים אותו מעל השאר.