גבר מלזי שאיבד את הטלפון שלו, מצא אותו אחרי יומיים של חיפושים ובתוכו הפתעה מצחיקה שהשאיר עבורו קוף. זקרידז רודי, בן ה-20, חשב שהטלפון שלו נגנב אחרי שמצא רק את כיסוי הטלפון שלו מתחת למיטתו אך ביום שבת האחרון כשהוא מצא אותו הוא שמח לגלות מי היה הגנב.

הסרטון שהקוף צילם מהטלפון הגנוב (צילום:רויטרס)

"לאחר שהתעוררתי, בסביבות השעה 14:00 באותו היום, הבנתי שהטלפון שלי חסר. שאלתי את הוריי וחיפשתי בכל מקום עד שמצאתי את הכיסוי שלו מתחת למיטה שלי. אחרי שאחי אמר לי שהוא לא לקח לי את הטלפון הבנתי שהוא בוודאות נגנב", סיפר רודי לסוכנות הידיעות רויטרס.

במשך יומיים רודי ניסה לחפש את הטלפון שלו ללא הצלחה. הוא כבר כמעט התקשר למשטרה לדווח על גנבה – אבל לפתע אביו ראה קוף שהגיע לשחק בחצר ביתם. "אבי חשד שאולי הקוף גנב לי את הטלפון, אבל מה הסיכויים?", כך אמר. 

רודי ביקש מאחיו שיצלצל אל הטלפון שלו בזמן שהוא חיפש את הטלפון בחצר, ואז הוא שמע משהו מצלצל מתוך היער הסמוך לביתם. הוא מצא את הטלפון מלא בבוץ כשהזכוכית מנופצת מקדימה ומאחורה. אך כשהוא פתח את הטלפון הוא ראה את ההפתעה שהשאיר לו הקוף בתוך הטלפון. הקוף המצחיק צילם את עצמו בטעות כשהוא מנסה לאכול את הטלפון של רודי. הוא צילם שלל תמונות סלפי וגלריית התמונות של רודי התמלאה בתמונות של הקוף הגנב.

הטלפון של רודי אחרי שנגנב (צילום: צילום מסך מתוך רויטרס)
הטלפון של רודי אחרי שנגנב (צילום: צילום מסך מתוך רויטרס)