מגבירים את היצע הכשרות: תיירים שיטוסו עם חברת התעופה הרשמית של איחוד האמירויות הערביות, "אמירטס", יוכלו בקרוב ליהנות ממגוון רחב של אוכל כשר, שיצטרף לתפריט אוכל המטוסים העשיר של החברה. הדבר יתאפשר לאחר הרחבה מתוכננת של מתקני הכנת המזון של חברת התעופה, שמעתה תפתח ענף שלם המוקדש להכנת אוכל התואם את הסטנדרט היהודי, והמתאים, בין היתר, לחך הישראלית.

הענף החדש שיוקם לטובת מערך האוכל הכשר, ימוקם בדובאי, סמוך למתחם הניהולי הראשי של החברה, וישא את השם "כושר ערביה". הארוחות הכשרות יוזרמו למטוסים כבר בחודש ינואר 2021, על פי הערכות בחברה. 

טיסה (צילום: pexels)
טיסה (צילום: pexels)

נציין כי חברת "אמירטס" כבר מציעה במסגרת תפריט הטיסה שלה אופציה כשרה, אך זו מיובאת ממדינות אחרות, ולא מיוצרת בגבולות איחוד האמירויות. עם הקמת "כושר ערביה", מפעילת המטוסים תוכל לשדרג את מה שהיא מציעה עבור הקהל שומר הכשרות שצפוי להשתמש בשירותיה החל מהשנה הקרובה. ענף האוכל הכשר צפוי לספק מגוון רחב של אוכל כשר למעל 100 חברות תעופה שונות, ולא רק לחברת "אמירטס".

לא רק במטוסים

ענף האוכל הכשר באיחוד האמירויות לא יישאר בתחומי הטיסה בלבד, וכעת זרוע התזונה של חברת התעופה מחפשת מנופי השקעה שונים, בין היתר גם בתחום המסעדנות. על פי מנכ"ל זרוע התזונה, סעיד מוחמד, נבחנת האפשרות לפתוח מסעדות כשרות ברחבי איחוד האמירויות, כדי להתמודד עם כמות גדולה של תיירים המעדיפים סוג כזה של אוכל.

דיילת של חברת התעופה ''אמירטס'' (צילום: רויטרס)
דיילת של חברת התעופה ''אמירטס'' (צילום: רויטרס)

"בחנו מקרוב את הטרנדים הגוברים בעולם של אוכל כשר, ובעזרת פיתוחים אחרונים, אנו צופים כי תהיה עלייה מהירה ומשמעותית בביקוש לאוכל כזה ברחבי איחוד האמירויות", אמר מוחמד. המתקן המיוחד שיוקם לטובת הכנת אוכל כשר באמירויות יפוקח על ידי מחלקת הכשרות של האיחוד האורתודוקסי, ובשיתוף עם האיחוד הדרום-אפריקאי של בתי הכנסת האורתודוקסיים.