מעריב ורדיו 103FM מרכינים ראש: מירית הררי, מי שהיוותה עבור רבים מודל להערצה במלחמתה העיקשת בסרטן, נפטרה הבוקר (ראשון) ממחלתה, והיא בת 52. מהיום שבו גילתה את דבר מחלתה, שיתפה את הקוראים והמאזינים ברצונה להמשיך ולחיות עם המחלה ואף קראה לה 'מתנה'. ביה"ח איכילוב עדכן כי מירית הלכה לעולמה לפנות בוקר כשהיא מוקפת בבני משפחתה.

קולה של הררי נשמע לא אחת בשידורי 103FM ובערוצי הדיגיטל של התחנה. דידי הררי, בעלה, שיתף לא אחת במצבה, ואירח אותה באולפן במשדרים מיוחדים. כמו כן, הררי הגישה כמה פודקאסטים, שתיבלו ידע עם לא מעט אופטימיות. את כל אלה איגדנו לתוכנית מיוחדת לזכרה, הזמינה להאזנה בעמוד זה.

האזינו לתוכנית:

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לדידי הררי חברנו האהוב, אנחנו מחבקים אותך ודואבים איתך ועם הבנות על האובדן הקשה מנשוא של אשת חייך האהובה, מירית שנלחמה בגבורה ובאצילות במחלת הסרטן עד רגעיה האחרונים". עוד הוסיף ראש הממשלה כי "המאבק המופלא שלה נתן לה כוחות לזכות ללוות את בתכם לחופה", והדגיש כי "כל אזרחי המדינה, ואנחנו בתוכם, התרגשנו עמוקות".

גם נשיא המדינה, רובי ריבלין, התייחס לפטירתה של מירית הררי, וכתב "ליבי הערב עם משפחת הררי. האמא והרעיה, שהייתה מרכז הבית ולאורה התלכדתם וקיוויתם לנצח הכל, הלכה לעולמה ואינה סובלת עוד". ריבלין הוסיף לאחל "שהרגעים שאיחדו ביניכם עד כה, ימשיכו לחזק אתכם גם בשעתכם הקשה", והדגיש כי "האומץ והתקווה שהפיצה מירית בדרכה המקסימה והמיוחדת ימשיכו להאיר את דרכנו תמיד".

נשיא המדינה ראובן ריבלין  (צילום: GO LIVE)
נשיא המדינה ראובן ריבלין (צילום: GO LIVE)

מנכ"ל 103FM, אור צלקובניק, כתב גם הוא לזכרה של מירית. בדבריו ציין כי "רגעי החסד הרבים שהתלוו למאבקה של מירית במחלה, מהווים מקור השראה לכולנו. מירית עם הלב הענק, שאין לו התחלה ואין לו סוף, היתה מירית של כולנו, של הקרובים ביותר ושל הציבור כולו שעקב מקרוב אחר מילותיה, מעשיה, ומחשבותיה. חיוכה הקורן, הבלתי נשכח, של מירית, גם ברגעים הקשים ביותר, ילווה אותנו תמיד".