אכזבה לשירה האס בטקס פרסי האמי: השחקנית הישראלית, כוכבת מיני הסדרה "המורדת" ששודרה בנטפליקס, לא זכתה הלילה (בין ראשון לשני) בפרס האמי בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר, בטקס שנערך בהנחיית ג'ימי קימל. הזוכה בפרס היא רג'ינה קינג, כוכבת הסדרה "השומרים".

הלילה נערך בלוס אנג'לס הטקס השנתי לחלוקת פרסי האמי. המנחה, קימל, הנחה את הטקס לבדו, כאשר כל המשתתפים והמתמודדים לקחו בו חלק מבתיהם, בשל מגבלות נגיף הקורונה. בשל כך, מאות מצלמות ועמדות שידור הותקנו בבתי המשתתפים מבעוד מועד. 

המנצחת הגדולה של הטקס הייתה הסדרה "היורשים" מבית HBO, לאחר שקטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר ומספר פרסים נוספים.  סדרה נוספת שחגגה הלילה היא "שיטס קריק" הקנדית מבית CBC, שאינה משודרת בישראל וזכתה בלא פחות מחמישה פרסים, ביניהם פרס הסדרה הקומית הטובה ביותר.

שירה האס מגיבה למועמדות. צילום: רשתות חברתיות

מרק רופאלו הוא השחקן הטוב ביותר, על תפקידו הכפול בסדרה "שומר אחי". הזוכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר הוא יאיא עבדול מאטין השני, אף הוא מהסדרה "השומרים" ושחקנית המשנה הטובה ביותר היא אוזו אדובה מהסדרה "גברת אמריקה". 

"המורדת" (באנגלית: Unorthodox) היא מיני סדרה בת 4 פרקים המבוססת על סיפור אמיתי אשר תועד בספר, הנושא את אותו שם, מאת דבורה פלדמן. הסדרה עוקבת אחר חייה של אסתר שפירו בת ה-19 (שירה האס), צעירה חרדית המתגוררת בברוקלין, ניו יורק, אשר נישאת בשידוך לינקי שפירו (עמית רהב), בן למשפחה חרדית קלאסית, ונאלצת לחיות את חיי הרעיה החרדית המתבקשים בחסידות, ממש כמו יתר נשות הקהילה.

רק שלאסתי תוכניות אחרות, ובזמן שרוב הנשים מטפלות בקינדרלעך ומטפחות את משפחתן, הלב שלה נמשך למחוזות אחרים – מוזיקה, תרבות וטיולים בעולם. שנה שלמה היא חיה כך, מנסה להיכנס להיריון מבעלה החדש, עד שלא יכלה עוד – עלתה על מטוס כדי להשיג את החופש שהיא כל כך מייחלת לו. כל זאת, מבלי לדעת שבעלה ובן דודו (ג'ף ווילבוש) מתחילים במסע החיפוש אחריה.

טקס האמי שודר ב-yes והטקס הערוך והמתורגם ישודר היום בשעה 22:45 ב-yes TV DRAMA.