muse DAFNI - מברשת החלקת שיער חדשה של “דפני” צרה יותר ומיועדת לעיצוב שיער במראה גלי, לבעלי שיער קצר ולעיצוב זקנים. המברשת פותחה עבור הקהל היפני, ואחרי שנחלה הצלחה, הוחלט להשיקה בכל העולם. המברשת פשוטה לתפעול ויש לה מבנה נוח מאוד, שמאפשר – על ידי סיבוב הידית – ליצור גלים בשיער. נוח מאוד לעצב איתה שיער קצר או קארה. קצת חששנו לנסות אותה על זקן, אז ניאלץ להאמין להם.
מחיר: 579.90 שקלים בסופר־פארם

דפני (צילום: יחצ)
דפני (צילום: יחצ)

חברת הטיפוח Moroccanoil השיקה לראשונה מכשירי עיצוב חשמליים לשיער, בהם מחליק שיער טיטניום, מסלסל טיטניום, מברשת חשמלית להחלקת השיער ומייבש שיער מקצועי. ניסינו את המברשת החשמלית של החברה, שמגיעה עם ידית אחיזה מעוצבת ובעלת ציפוי קראמי איכותי. זו מברשת נוחה לשימוש, בעלת אחיזה נוחה. המברשת לא כבדה, ובכך מקילה את מלאכת ההחלקה. יש לה כפתורים קלים לתפעול, והיא מעצבת בקלות בלי להשאיר כמעט חשמל סטטי בשיער.

מחיר: 499־899 שקלים

סדרת מכשירי העיצוב (צילום: יחצ)
סדרת מכשירי העיצוב (צילום: יחצ)

קרליין הרחיבה את סדרת הדיאודורנטים “נושם+” עם מוצרים חדשים: דיאודורנט ומגבוני דיאודורנט "נושם+"
ON THE GO. הדיאודורנט החדש הוא על בסיס מים טהורים, מועשר בתמצית אורגנית של פרח קמליה סיני העשיר באנטי־אוקסידנטים. הוא עומד בהבטחה ופשוט נהדר. הריח עדין, קל לשימוש, והוא עובד מצוין גם בימי חמסין. לקונספט של המגבונים פחות התחברנו באופן אישי - לא מרגיש מרענן במיוחד. האצבעות שנגעו במגבון נשארות רטובות מהחומר, כך שאם את לא ליד ברז - זה מבאס.
מחיר: 13.90 שקלים לדיאודורנט; עשרה שקלים לחבילת מגבונים

קרליין (צילום: טל אזולאי)
קרליין (צילום: טל אזולאי)

מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק סדרת מוצרים טבעיים לניקוי הפנים מתמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל. בסדרה שלושה מוצרים: ג'ל לניקוי פנים, מסיכת בוץ מינרלי, ומיסלר - מי ניקוי פנים והסרת איפור. ניסינו את מי ניקוי הפנים, שאכן מנקים היטב את העור ומשאירים אותו עם המון לחות. אבל לא מומלץ לנקות איתם את אזור השפתיים, כי הם משאירים טעם מריר. מסיכת הבוץ נמרחה בקלות על העור. היא מעט מעקצצת בהתחלה, אבל זה נסבל ועובר. לאחר השימוש העור נקי, גמיש ורענן. הכי אהבנו את הג’ל לניקוי שנשטף בקלות והותיר ריח עדין ונעים.
מחיר: 49.90־64.90 שקלים

ecolove (צילום: יחצ)
ecolove (צילום: יחצ)

המותג MOOI השיק את MOOI בגרסת מיני: מיני־ופלים בטעמי שוקולד, אגוז ווניל, ושלושה טעמים של מיני־גליליות בטעמים שוקולד, אגוז ווניל. זו סדרה כיפית שמגיעה בקופסאות קטנות וחמודות. הוופלים פריכים ונמסים בפה, הגליליות קראנצ’יות ומתפצחות בפה. נשנוש כיפי ליד הקפה.
מחיר: 9.90 שקלים

MOOI (צילום: יחצ)
MOOI (צילום: יחצ)

מותג הגלידות “פסק זמן” מתרחב עם סדרת פיינטים בשלושה טעמים: נוגט קלאסי, ריבת חלב וקוקוס, כאשר בכל אחד מהם יש דיסק שוקולד מעל. את הדיסק ניתן לשבור באמצעות כף ולחשוף את הגלידה שמתחתיו. זו סדרה מושלמת, בעיקר לתקופת הסגר. טעם ריבת החלב פשוט מצוין, אך הפייבוריט שלנו הוא טעם הקוקוס, שמגיע עם נוגט עשיר ושבבי קוקוס קלויים.
מחיר: 20־30 שקלים

פסק זמן (צילום: יחצ)
פסק זמן (צילום: יחצ)

המותג זיתא השיק מחדש את סדרת הזיתים המצליחה שלו, עם טעם חדש: מיקס זית ירוק וזית קלמטה עם שמן זית כתית מעולה. הסדרה, שמגיעה באריזה שקופה עם אפשרות לסגירה רב־פעמית, מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית ללא נוזל וללא חומרים משמרים. הטעם החדש שמצטרף לסדרה פשוט נהדר ומתאים מאוד למטבח הים־תיכוני. הזיתים רכים ולחים, מתאימים לאכילה כמאזט, וגם משתלבים מעולה בסלטים, בפסטות ובמאפים.
מחיר: 13.90 שקלים

זיתא (צילום: יחצ)
זיתא (צילום: יחצ)

FULL WRAP - טורטייה ללא גלוטן, עשויה מעדשים כתומות מונבטות. טבעונית, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. הטורטייה מעולה, והטועמים אמרו שהיא הרבה יותר טעימה מטורטייה רגילה שקונים במארזים בסופר. היא גמישה מאוד, יציבה ומחזיקה את תוכן המילוי מעולה. היא לא נקרעת, ויש לה מתיקות עדינה מהעדשים. הטורטייה אפויה מעולה, ואפילו יש לה סימנים של צריבה על האש. בהחלט היינו מוסיפים אותה לרשימת הקניות.
מחיר: 19.90 שקלים

FULL WRAP (צילום: FULL WRAP)
FULL WRAP (צילום: FULL WRAP)